Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Sunday, February 22, 2009

Mahaguru58 di wawancara Galeri Perdana RTM TV1



















Assalamualaikum wahai pembaca blog Mahaguru58 yang dihormati sekelian.

Petang tadi saya di wawancara krew Galeri Perdana RTM TV 1 untuk slot program berkenaan yang dijadualkan tayangan petang esok Isnin 23hb Februari, 2009 jam 4.30 petang.

Topik yang dibentangkan kepada saya adalah tentang apakah pandangan saya mengenai perspektif Islam didalam menangani penyakit merbahaya seperti HIV dan AIDS?

Saya juga ditanya samada masyarakat Islam wajar menunjukkan sikap diskriminasi terhadap penghidap HIV dan AIDS itu?

Rakaman wawancara ini diadakan dihadapan Kolek Cafe, Dataran Dwitasik, Bandar Sri Permaisuri, Cheras, 56000, Kuala Lumpur.

Ikutilah siaran program Galeri Perdana RTM TV1 dan bersama samalah kita menghayati apa yang akan disiarkan oleh pihak RTM di TV1 jam 4.30 petang esok?

Saya sendiri ingin tahu apa lagi kandungan keseluruhan program tersebut kerana saya hanya sempat berucap tak sampai 10 minit.

Ianya mungkin akan disunting dan di adun dengan rakaman rakaman lain oleh pihak penerbit.

Mudah2an ada manfaat nya bagi kita semua.

Amin.

Posted by Picasa

Kemaskini ****

Pihak RTM baru memaklumkan saya bahawa siaran program tersebut adalah pada hari Rabu 25hb Februari 2009. Jam 4.30 ptg.

Harap maklum dan maaf diatas kekeliruan yang tidak disengajakan ini.
Post a Comment