Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Friday, April 23, 2010

P94-Gambar gambar Perayu Undi Pakatan Rakyat semasa bertugas

DSC_8918.JPG
Perayu perayu undi PKR Parlimen Gopeng sedang bertugas bergerak dari rumah ke rumah di Kg Gurney, Ulu Yam Baru, Hulu Selangor.
DSC_8919.JPG
Pada mulanya mereka seolah gusar bila melihat saya keluar dari kereta dengan kamera saya tetapi apabila saya melambaikan tangan tanda menyapa kehadiran mereka, maka senyuman mula berbunga diwajah masing masing dan mereka mengangkat tangan tanda persahabatan. :)

Saya terus menghampiri mereka dan merakam gambar gambar ini untuk tatapan semua disini. Sebagai seorang blogger Muslim, saya tak ada masaalah bergaul atau menyapa bersuaikenal dengan sesiapa sahaja.

Malah, semasa saya sedang mengarang artikel ini, saya baru saja bertukar lambaian dengan YB Khalid Samad, Ahli Parlimen Shah Alam yang berlalu depan saya di Food Garden, KLIA dengan tiada prasangka terhadap satu sama lain.

Insya Allah jika ada kesempatan, mahu juga saya bertemu ramah dengan YB Khalid.

Kembali semula kepada paparan gambar gambar perayu undi dari PKR Parlimen Gopeng :
DSC_8920.JPG
DSC_8921.JPG
DSC_8922.JPG
DSC_8923.JPG
DSC_8924.JPG
DSC_8925.JPG
DSC_8926.JPG
DSC_8927.JPG
DSC_8928.JPG
Begitulah rakaman gambarfoto perayu undi dari Pakatan Rakyat terutamanya petugas dari PKR Parlimen Gopeng semasa mereka bergerak dari rumah ke rumah di Kg Gurney, Ulu Yam Baru, Daerah Batang Kali, Hulu Selangor baru baru ini.

Insya Allah, akan saya siarkan gambar gambar yang saya sempat ambil di Kuala Kubu Baru pulak selepas ini.
Post a Comment