Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Tuesday, March 15, 2011

Hidup Melayu??? Raplah Jingga Nana Tanjong....


Raplah jingga betoi! Apa ke hai Nana Tanjong? Depa dok usung keranda ataih lori, bawak pi kat Komtar, keriau buat hingaq lepaih tu jerit 'Hidup Melayu!!!'


Boleh hidup ke Melayu Tanjong dengan perabih duit beli keranda kemudian sewa lori, ronda satu Tanjong, buat makaq?


Ala syeh..yang ni semua takleh bantu Melayu Penang!


Nak bantu Melayu Penang, hangpa kena sedia peluang kerja, peluang meniaga dengan cukup syarat dan izin niaga.


Bukan dengan dok buat drama swasta, keriau sana keriau sini!


Orang tak respek kat Nana Tanjong bila dok buat macam tu.


Nak lawan si ADUN DAP Ng Wei Aik, buatlah dengan cara betoi!


Pasang loyar, susun fail elok elok, pi saman dia melalui mahkamah!


Ni dok buat raplah jingga, tak dak satu apa pun yang boleh settle.


Hawaq betoi!


Macam mana lah Melayu Penang nak maju kalau Nana Nana Tanjong dok buat kecoh kat Komtar?


Yang dok keriau tu semua takkan tak reti proses undang undang kot?


Setakat usung Keranda hu ha kat sana sini, yang untung tauke juai keranda.


Hangpa untung apa?


Ng Wei Aik tu tak gugoq sehelai bulu hidung pun...


Betoi tak Nana?


Al Yakpur Salamus....


:P


UMNO Penang pi mana? Dok nganga ka?


Mamu tegoq pasai Mamu malu lah tengok gelagat orang Tanjong macam ni..


Raplah jingga betoi....


Ala Kassim....


:D
Post a Comment