Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Tuesday, September 06, 2011

Bukti kehancuran ummah diMalaysia ~ Bila memilih pondan sbg teman hidup!

Bala macam mana lagi yang pihak berkuasa agama Islam kat negara yang kononnya 'negara Islam' ini dok tunggu?

Tok Mamu tak tahu lah jenis yakpursalam macam mana yang dok terajui pentadbiran hal ehwal agama Islam dalam negara Mamluk al Malaisie ini yang boleh dikatakan mata dia buta, telinga dia pekak dan otak dia memang tahap tak leh pakai!

Useless!

Tunjuklah bukti macam mana pun! Tak gugur sehelai bulu hidung pondan yang dipaparkan dimuka depan surat khabar surat khabar tempatan seperti terpampang jelas disini!

Agaknya beb, perkara hidup bersama pondan ni tak termasuk dalam bab bab zina ikut kepala otak pemerintah yang dok ada ni, kot?

Almaklum sajalah, sudah segala macam maksiat bermaharajalela kat Malaysia ni, tapi dari segi penguatkuasaan hampir tiada!

Zilch! Nahin! Yillek!

Masyarakat Malaysia bebas!!!

Bebas hancur musnah ikut suka, syeikh!

U nak raplah jingga macam mana pun, beres!

Line clear beb!


Paling kuat > Menteri Dalam Negeri akan keluarkan > Amaran!

Menteri Di Jabatan Perdana Menteri mungkin akan keluar kenyataan > Kita akan kaji perkara ini?

Ketua Agama Islam ? Membisu seribu bahasa....?

Dah gitu kebiasaannya.

Polis Di Raja Malaysia? > Perkara ini di luar bidang kuasa kami....

JAKIM, JAWI, JAIS dan segala JA > Kami menanti laporan?

Hello brader!!!

Tu dah terpampang kat mukadepan akhbar, nak laporan apekejadahnya lagi beb?

U nak tunggu bumi Malaysia ni terbelah dua, segala istana dan bangunan bangunan kerajaan kat Putrajaya tenggelam, hancor musnah, baru u all nak bertindak ke bro???

What the !@#$???

Akai pi mana syeikh????
Post a Comment