Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Thursday, November 10, 2011

Seksualiti Merdeka ~ Mufti Pulau Pinang suruh bertaubat!!!



Assalamualaikum warga Muslim seMalaysia sekelian.


Saya telah berkesempatan menemuramah Yang Berbahagia Sahibus Samahah Dato Seri Haji Hassan bin Haji Ahmad, Mufti Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan salah seorang dari Pakar Rujuk Tabung Haji Malaysia tentang cadangan tergila golongan pendokong seks songsang untuk menganjurkan pesta Seksualiti Merdeka sebelum bermula kerja2 fardhu haji saya minggu lepas.


Rakaman ini saya terpaksa simpan dahulu memandangkan kerja2 fardhu ibadah haji saya lebih utama dari melayan rancangan kreko terkini puak puak yang memang tak ada kerja lain yang lebih berfaedah melainkan tak sudah2 menimbulkan pelbagai macam polemik dan huru hara didalam negara tercinta kita yakni Malaysia.


Sesungguhnya saya menahan diri dari berkata tentang rancangan gila puak2 pembangkang ini untuk membawa masuk pelbagai macam aktiviti haram yang jelas bertentangan dengan norma2 kehidupan manusia biarpun sebahagian besar yang dok lorat nak berhomoseks dan berlesbian ini terdiri dari puak puak kaffir dan mereka yang cuma Muslim pada nama sahaja!


Saya terpaksa menggertap gigi dan menahan sabar melihat orang orang seperti Pang Khee Teik, Ambiga Sreenevasan, Marina Mahathir dan Anwar Ibrahim cuba membuka ruang dan peluang kepada golongan laknatullah yang ingin membawa cara hidup harami sama seperti kaum Nabi Lut Alaihis Salam di atas tiket kebebasan dan hak asasi golongan minoriti pondan, gay dan lesbian kedalam arus perdana kehidupan rakyat Malaysia!


Saya menahan diri seminggu gitu sebab saya perlu fokus pada fardhu haji saya. 


Kini, sesudah selamat saya menyempurnakan fardhu haji saya dengan selamat dan berjaya, maka saya cuba untuk menengahkan juga pandangan 3 orang Mufti negeri2 dari negara kita yang kini bersama sama saya di Abraj Al Janadiriyya, Makkah al Mukarramah, Saudi Arabia.


Selepas ini akan saya siarkan pandangan panjang lebar Yang Berbahagia mantan Mufti Kerajaan Negeri Johor Darul Takzim tetapi masih seorang ahli Majlis Agama Islam Johor, Dato Nooh Gadut dan selepas itu pandangan Mufti Kerajaan Perlis Indera Kayangan, Yang Berbahagia Dr Juanda Jaya.


Saya ingin menasihatkan kesekelian umat Islam seMalaysia agar tidak terpedaya dengan usaha2 pihak pembangkang untuk menjahanamkan nilai2 moral rakyat Malaysia dengan mendokong budaya mungkar seperti yang mahu dibawa penganjur Seksualiti Merdeka.


Ikut hukum Islam, golongan seperti ini harus di rejam sampai mati kerana kegiatan homoseks yang melibatkan jenayah liwat hukumnya tidak lain dari dibunuh sang peliwat dan pasangan liwatnya.


Begitu juga dengan pengamal lesbianisma. Sama juga hukumnya. Rejam sampai mati kedua dua pesalah. Jangan diberi muka! Berlawanan dengan norma norma kehidupan manusia sejagat.


Anwar Ibrahim selaku seorang yang pernah bergiat didalam usaha Dakwah al Islamiyyah sepatutnya berpendirian tegas layak seorang laki laki Muslim yang tahu hukum hakam jenayah dari segi Syariat Islam. Bukannya mengambil jalan mudah dan selamat dengan berkata bahawa ia tidak menyokong dan juga tidak menentang program mungkar seperti ini. 


Tidak gentleman namanya berpendirian lepas tangan bila berhadapan gejala seks songsang seperti ini.


Sebagai seorang penyeru kepada kebenaran Islam, saya akan menentang habis habisan sesiapa sahaja yang menjadi dalang kepada cubaan menghancurkan ketamadunan Islam didalam negara kita. Tak kiralah samada orang bergelar atau apa? 


Bagi Mahaguru58, orang orang seperti ini tak layak hidup di Malaysia! Saya akan perangi mereka dengan segala kudrat dan kebolehan yang ada. 


Wallahi! Wabillahi! Wattalahi!
Post a Comment