Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

Read N Write Ad

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Friday, May 04, 2012

BERSHIT 3.0 ~ Kufur nikmat penerima pencen kerajaan dan pelajar2 penerima pinjaman PTPTN.

Ada beberapa orang manusia yang saya kenal secara peribadi, hidup dengan makan duit pencen dari Kerajaan Malaysia tetapi ghairah untuk menyokong BERSHIT 3.0 dengan berkepalakan penganjur IFC yakni si Ambiga a/p Sreenevasan dan pejuang pluralisma agama serta seks songsang @ LGBT!


Pengkhianatan ini berpunca dari sikap tamak haloba manusia2 ini yang berdendam dengan kerajaan diatas sebab2 yang berlainan. Ada yang kempunan tidak mendapat projek2 kerajaan maka memilih untuk menjadi api didalam sekam ; melakukan onar secara diam-diam. 
Betapa munafiknya mereka ini yang hidup sesudah bersara dengan menerima duit pencen dari kerajaan yang pernah memberi peluang kerja kepada mereka dengan segala macam imbuhan dan kemudahan2 tetapi setelah bersara memilih untuk menyokong gerombolan BERSHIT 3.0 dan juga Pakatan Pembangkang yang ingin merampas kuasa melalui demonstrasi jalanan seperti apa yang berlaku di Mesir dan negara2 Arab tertentu di Timur Tengah!


Diantara berpuluh ribu perusuh2 BERSHIT 3.0, berapa ramai pula pelajar universiti dan kolej yang diberikan pinjaman pendidikan tinggi kerajaan @ PTPTN yang tak sadar diri di untung tetapi senantiasa menjadi pencacai2 puak2 pengkhianat negara dengan sentiasa berprotes itu dan ini, mengabaikan perhatian dan tumpuan yang sepatutnya terhadap pembelajaran mereka di kolej2 dan universiti2 berkenaan?




Ini semua terus berlaku kerana kurangnya pemantauan dari pihak berkuasa ke atas individu2 munafik ini yang tidak tahu bersyukur diatas nikmat kehidupan yang diberikan kepada mereka! 


Kufur nikmat!


Duit pencen dan pinjaman pendidikan dari perbendaharaan Kerajaan Malaysia itu tidak disyukuri manusia2 keparat yang tak tahu membalas budi dengan hidup mensyukuri nikmat di tanahair sendiri!


Jawablah di Yaum al Akhirat bila dihadapkan ke muka pengadilan Allahu Ta'ala nanti!
Post a Comment