Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Monday, April 27, 2015

Allah, Our Lord, Most Supreme by Haji Zainol Abideen


Allah, Our Lord, Most Supreme

Oceans teem with those who praise your Magnificence,
From the tiniest plankton to behemoth gigantic whales,
With every swirl and heaving of the ocean's opulence,
Thy creation so perfect right down to the smallest scales.

Who is there that can deny your supremacy?
Almighty, thou reign over both the heavens and the earth...
Until those who doubt thee develop such intimacy...
To acknowledge Thy Greatness since their creation and birth

Almighty Lord, Most Forgiving and Most Compassionate,
Thy Benevolence graces the spiritual lives of so many...
Gracing the needs and wants of even those who are obstinate
Enriching souls of renegades who keep the Devil's company

Truly, my Lord, your Compassion knows no Limits...
Blessing lives of Kings, commoners and even mountain hermits
When Man comes into realizing Thy Greatness and Mercy
In his heart, you reign Supreme and grant him ecstasy.


   By Mahaguru58


Sunday, April 26, 2015

KLIA2 ~ Visited Malaysia's newest Low Fare Airport Terminal at Sepang, Selangor Darul Ehsan.

Pending my coming flight to Penang tomorrow fulfilling my long time Dakwah activist friend Haji Kamaruddin Abdullah's desire to have me visit him and his Islamic Propagation Society International building which I have yet to visit or see with my own eyes, I decided to go on a recce mission yesterday and get my bearings lest I end up lost and miss my flight for I have yet to know where KLIA2 is and how their layout is?



Took the Maju Expressway and made my way to the airport following the road signs and succeeded in locating the airport safely. It is a nicely designed airport and is practically a huge shopping mall with an airport attached!




AirAsia is the principal airline carrier here together with Malindo Air, Firefly, Tiger Airways and other low fare budget domestic and international airlines. 


There are a lot of shops and restaurants at this airport and it even has a supermarket in the form of Jaya Grocers selling just what a normal supermarket sells! So I guess, the many restaurants located at the terminal wouldn't have to worry about getting fresh supplies when their stocks run out!



My main need was to locate where the departure hall was and also get my bearings so I wouldn't have to waste time searching for it on my day of departure.

Air Asia self check in kiosks were available at the strategic spots and I even found a machine where I can top up my Touch N Go card using a very convenient banknote accepting reload machine! Thanks so much KLIA2 airport management for providing this excellent facility.



Looking forward to my flight tomorrow morning. Hope everything goes well and that the weather will be nice and sun shiny bright for me to be able to take lots of good photos on my day with IPSI President Haji Kamaruddin Abdullah [pic above], my IPCI days brother in arms!

Also can't wait to be back in the embrace of our favorite masjid, the historic 200 over years old Masjid Kapitan Keling! My Dakwah HQ. 



Our centre



My favorite corner at the Masjid Kapitan Keling




    Dear readers,

    Insya Allah. If you are ever able to visit Penang Island, Malaysia, don't forget to visit the historical masjid that is so beautiful and always being visited by tourists throughout the year!

    It's located at Jalan Masjid Kapitan Keling @ formerly called Pitt Street in the heart of the City of Georgetown,Penang.

    Myself with my fellow Da'ee's reaching out to Non Muslims like this brother from Finland during our Dakwah Walkabout in Chulia Street, Penang back in the late 80s.
    Dakwah Walkabout in the City of Georgetown, Penang
    Here are my answers to those who would like to know who are those called as Da'ee's or Da'eeyah's?

    A Da'ee is a male Muslim who does the noble work of calling people to Islam. This work is the continuation of the Prophet's mission of calling mankind to worship Allah SWT. 

    A Da'eeyah is the term given to our Muslimahs who do the same effort. 

    In today's challenging times for Muslims and Islam, those of us who want to share with the world, the truth about Islam, the best way to do so is to first equip ourselves with all the knowledge we can learn about our own faith.

    Da'awah is the way of the Prophet Sallallahu Alaihi Wassallam. By teaching or telling others about Islam, we reinforce and reaffirm the tenets and principles of our Faith.

    The more we study and conduct research on all that we are sharing with others, the more convinced we will be of what we are sharing.

    That's the best way to live our life as a practicing Muslim or Muslimah. With good knowledge and conviction, we start to appreciate all the fundamentals of our faith and with deeper insight into the meanings of all that the Prophet SAW has left as a trust with us, we begin to realize that this life is a temporal stage of our eternal existence as living breathing souls who affirmed our commitment to worship Allah Azza wa Jalla.

    Why do we need to pray to Allah?

    Allah Subhanahu Wa Ta'ala who created us knows that we need to have balance in our life here on Earth.

    We are spiritual beings. Unlike other creation who are limited in their abilities to express themselves in deeds , we human beings are given the Faculty of Reason and Intelligence to carry out what we wish for.

    From beings who were primitive in our ancestry, mankind today have come a long,long way from the time Our Father Sayyidina Adam Alaihis Salam was the first human being created by Allah Subhanahu Wa Ta'ala in Jannahtul Firdaus, the highest Paradise.

    All these knowledge can only be appreciated by those of us who have acquired a certain level of realization and 'Ilm about this Life on Earth.

    It differs from person to person, this ability to learn and comprehend the different levels and planes of information about our existence.

    We need to open up our hearts and minds to learn what we are , where we come from, where we are right now, where we will go once our earthly bodies are separated from our eternal Ruuh @ Soul, where we will end up , waiting in limbo for the next stage of existence and where we will be from there and henceforth?

    Different people learn different stages of such information. Many fall prey to deviation started by certain individuals through time to take advantage of those who are naive and unclear about all these.

    Such knowledge is called Tasawwuf or Sufism. To puritans or Salafis, Tasawwuf is considered Bid'aah. They refuse to accept that such teachings have any place in Islam.

    I beg to differ. I may not be an outstanding Ulama or scholar but as a Muslim who has been studying about all these, I have in my own life experiences in being a mureed @ perpetual student, come to realize certain realities of this less understood realm of knowledge.

    You too will acquire a certain self realization of certain things if and when you venture into this realm.

    We can just stick to the lowest plane of knowledge , believing in all the basic principles of Islam and principles of Iman.

    Then , we can if we want, to explore the hidden realms of all the different stages of Knowledge by studying deeper into our Faith.

    We need to ensure however that we do not go astray from the Pillars of Aqeedah and the Sunnah and Shariah that Rasul Sallallahu Alaihi Wassallam has left us.

    Seek and learn more about our Faith from the Ulama's who are righteous and not deviant. You need to recheck and affirm all that you are learning from them with others who are learned.

    I will share with you about my trip back to Penang tomorrow when I get back online. Insya Allah.

    Tuesday, April 21, 2015

    Lestari Apartment untuk di sewa + siap di ubahsuai ~ Kemasukan Segera!

    UNTUK DI SEWA
    LESTARI APARTMENT, 
    JALAN TASIK PERMAISURI 3,
    BANDAR SRI PERMAISURI,
    56000, CHERAS,
    KUALA LUMPUR,
    MALAYSIA.


    Klik ke atas map untuk lihat dengan jelas lokasi apartment!





    820 kaki persegi

    3 bilik tidur, 2 bilik air


    Bilik air Master di lengkapi Pemanas Air

     Bilik Tengah siap dengan Almari bina siap

    Bilik ke2, di lengkapi Almari bina siap

    Bilik ke3 siap dengan katil bujang

    Kabinet Dapur Siap di bina



    Di ruang balkoni belakang siap di bina Grill boleh letak barang, jemur pakaian, dan sebagainya.

    Bilik air lengkap dengan tandas duduk dan singki serta paip mandian

    Pemandangan menarik keadaan sekeliling dengan hembusan angin melegakan

    Pandangan sisi ke arah Kompleks MAIWP, Stesen Petronas Bandar Sri Permaisuri dan persekitaran yang menyedapkan mata.

    CIRI CIRI APARTMEN
    • Blok A, Tingkat 11
    • 3 Bilik Tidur / 2 Bilik Air
    • 820 kp.
    • Unit Sudut / Corner Unit
    • Berangin / Terang / Tenang / Tak Bising / Aman / Nyaman
    • Kemasan Jubin Putih
    • Baru di cat semula
    • Lengkap dengan kabinet dapur
    • Semua pintu utama dan tingkap2 siap di pasang gril
    • Siap di pasang kipas2 dengan 'remote control'
    • Balkoni dapur siap di pasang ruang bergril
    • 1 Lot parking kereta persendirian
    KEMUDAHAN KEMUDAHAN
    • Kawalan Keselamatan 24 jam
    • Masuk keluar apartmen guna kad akses
    • Lif
    • Kolam Renang Dewasa dan Kanak kanak
    • Taman permainan kanak kanak
    • Surau
    • Tadika
    • Minimarket
    • Dobi
    • Kafe
    • Hentian Feeder Bus ke LRT Salak Selatan depan apartment
    • Dataran Dwitasik : Q Bistro, Kayu Nasi Kandar, Secret Recipe, NZ Curry House, Hotel, Guardian Pharmacy, Speedmart, KK, 7 Eleven, Proton, Perodua, Ambank, RHB Bank, Bank Islam, Murni Discovery, Irsyat Corner, Farmasi, Klinik, Dentist, Workshop Kereta, dsbnya berdekatan
    • Masjid Al Najihin 100 meter saja 
    • Pusat Penjaja Bandar Sri Permaisuri
    • Dekat Taman Tasik Permaisuri
    • Pasar Tani Bandar Sri Permaisuri setiap Sabtu
    • Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia
    • Klinik Kesihatan Cheras
    • Downtown Cheras
    • Velodrome

    SYARAT SYARAT KEMASUKAN
    1. Sewa Bulanan                       :     RM1500.00
    2. Deposit                                  :     2+1 Bulan
    3. Deposit Utiliti                        :     RM300.00 (Letrik & Air)
    4. Perjanjian Penyewaan          :     1 tahun minima
    5. Penyewa                                :      Bumiputera / Muslim sahaja
    SILA HUBUNGI +60163969881
    HAJI ZAINOL ABIDEEN

    Sunday, April 19, 2015

    Mahaguru58 ~ Kenali Haji Yassin yang memperkenalkan saya kepada Internet!

    Tu dia! Member pendakwah Mahaguru58 dulu, Tuan Haji Yassin dok berdakwah pada pelancong Itali di dalam bahasa Italiano! 

    Haji Yassin ini lah yang mengajak saya masuk Tariqat Naqsyabandi dahulu di Penang dan turut bersama saya dan Haji Kamarudin Abdullah di dalam usaha Dakwah Walkabout kami di Tanjong, Pulau Pinang!

    Beliau lah juga yang memperkenalkan saya kepada Internet sehingga melahirkan Blogger Mahaguru58 ini dari pertama kali saya menjejak kaki ke cybercafe dan kenal akan jaringan internet depan Masjid Benggali, Markas Jamaat Tabligh Penang.
    Saya amat terhutang budi kepada jasa Tuan Haji Yassin (kopiah hitam berbaju putih di video pertama dan berkopiah hijau di video kedua) ini. Tanpa usaha beliau memperkenalkan saya kepada komputer dan internet takkan ujud lah blogger Mahaguru58 pada hari ini.www.mahaguru58.blogspot.com

    Haji Yassin di kanan sekali
    Banyak sungguh kenangan bersama Tuan Haji Yassin ini yang saya tetap ingat sampai sekarang! Beliau seorang yang amat berani dan tidak pernah lari dari medan perjuangan saya dan rakan rakan semasa kami pergi berdakwah di jalan jalan sekitar Bandaraya Georgetown, Pulau Pinang.

    Mahaguru58 berjubah biru dan berserban
    Saya berhenti dari terlibat dengan Tariqat Naqsyabandi bila saya melihat keterlampauan segelintir murid murid Tarikat Sufi tersebut didalam memuji dan memuja Mursyid Tariqat tersebut. 
    Dari Kiri : Haji Yassin, Haji Kamarudin Abdullah, Haji Abdur Rahman, Haji Zainol Abideen (MG58)
    Jiwa ini masih terikat dengan pemurnian kerohanian Islami tetapi dengan lipatan usia dan pengalaman sendiri meneroka ilmu ilmu agama maka tahu lah diri ini untuk menjauhi yang batil dan menghampiri yang makruf. Sia sia lah diri semakin tua jika tidak tahu membezakan di antara kaca dan permata.

    Walau apa sekalipun yang terjadi, saya tetap rindu pada sahabat lama saya ini dan berdoa agar Allah Subhanahu Wa Ta'ala memberkati diri Haji Yassin yang dahulu nya bekerja dengan Bank Standard Chartered Lebuh Leith, Penang.

    Jika tidak kerana Haji Yassin empunya usaha membawa saya ke cyber cafe depan Masjid Benggali pada tahun 1987 dahulu, tak akan ada lah Mahaguru58 sebagai blogger hari ini.

    Saturday, April 18, 2015

    Nampak Alim tetapi bertindak Zalim! Ulasan Mahaguru58 kes Ludah & Tampar Polis!


    Georgetown: Dua beranak mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret, di sini, hari ini atas kesalahan meludah dan menampar seorang anggota polis pada 15 April lalu.

    Shaikh Abdul Wahab Shaikh Ibrahim, 67, bersama anaknya, Shaikh Abdul Shukor Shaikh Abdul Wahab, 31, didakwa melakukan perbuatan itu terhadap Koperal Mohamed Shahrul Nizam Mohamed Salleh di Jalan Pattani, Georgetown.

    Mereka didakwa mengikut Seksyen 353 Kanun Keseksaan dan dibaca bersama Seksyen 34 kanun sama yang boleh dihukum penjara maksimum 20 tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.

    Majistret L Umma Devi kemudian menetapkan jaminan RM3,000 seorang dengan seorang penjamin.

    Mahkamah kemudian menetapkan kes akan disebut semula pada 19 Mei hadapan.

    Laporan Harian Metro.

    Di Akhir Zaman ini, pihak pihak yang menzahirkan diri dengan imej warak dan beragama sepatutnya sadar bahawa diri masing masing akan senantiasa menjadi perhatian dan di pantau ramai kerana mereka (termasuk diri saya ini) akan menjadi bahan cacian serta kutukan ramai bila saja tersilap langkah atau kata. 

    Rasul Sallallahu Alaihi Wassallam telah bersabda bahawa di Akhir Zaman ini, mereka dari kalangan umatnya yang berusaha menepati Sunnahnya dan hidup beriktikad untuk menzahirkan Ad Deenul Islam akan di pandang ganjil oleh masyarakat dunia Akhir Zaman ini.

    Golongan penghidup Sunnah ini akan di panggil 'Al Ghuraba' yakni 'Orang Asing'.

    At-Tarmidhi dan Abu Dawud meriwayatkan bahawa  Rasulullah Sallallahu Alaihi Wassallam telah bersabda: 

    "Akan datang suatu zaman tidak lama lagi di mana untuk beristiqamah di dalam Agama seumpama menggenggam bara api yang menyala dengan tangan kamu. Yang tekad bertahan (menghidupkan ajaran Islam) akan mendapat ganjaran 50 orang,"

    Sahabat sahabat Rasulullah kemudian bertanya : 'Apakah mereka akan mendapat ganjaran 50 orang dari kalangan kami atau di kalangan mereka?' 


    Rasul Sallallahu Alaihi Wassallam menjawab :" Ganjaran 50 orang dari kalangan kamu!"

    Sadaqa Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam.

    Begitu lah perumpamaan yang di berikan terhadap golongan yang berpegang kepada tuntutan Ad Deenul Islam di kala dunia semakin berubah dan tatacara kehidupan manusia di zaman moden ini kadangkala serupa di zaman jahiliyyah atau lebih teruk dari itu.

    Zaman di mana akan muncul golongan di kalangan umat Muhammad Sallalahu Alaihi Wassallam yang berketerampilan tidak seperti kebanyakan orang lain yang tidak mahu atau pun malu untuk menzahirkan diri sebagai seorang Muslim.

    Golongan yang di sebut Nabi Muhammad ini akan tegar memakai pakaian Sunnah dan berjanggut, berkopiah dan berserban di kala manusia lebih selesa dengan pakaian barat dan serba ringkas.

    Golongan yang ditakrifkan sebagai 'Al Ghuraba' @ 'Orang Asing' ini memang akan terserlah dari kalangan manusia manusia moden semasa.

    Tidak mengikuti peredaran masa atau trend masakini. Jenis yang dok bela janggut dan berkopiah serta berserban di kala ramai yang lain dok ikut fesyen 'marang perapu keponden parang sekeper'! 



    Maka dua beranak ni yang menampilkan diri dengan imej warak tetapi kecundang pada nafsul Ammarah yang membawa kepada kecelakaan diri adalah simbol betapa imej warak tersebut wajib di-iringi kesadaran diri sebagai Muslim penyambung sikap dan sifat Nabi.

    Kita semua patut belajar dari kejadian ini dan berusaha mengawal diri dengan lebih sepatutnya jika di timpa malang serupa.


    Sumber foto 
    Bukan perkara mudah untuk dapat menghidupkan Sunnah Rasulullah Sallallahu Alaihi Wassallam di zaman ini sambil bersabar dengan kerenah manusia sekeliling yang bukan sahaja ada di kalangan mereka yang jahil murakkab (orang jahil yang rasa diri sangat cerdik) tetapi juga boleh meruntuhkan dinding keimanan kita dengan terjahan cabaran cabaran dan godaan godaan duniawi!

    Sebab itu Nabi Muhammad Sallallahu Alaihi Wassallam telah berkongsi begitu dengan sahabat sahabat tercinta Baginda.

    Bukan senang brader nak jadi orang baik baik di zaman ini. Maruah diri pasti tercabar dengan pelbagai macam ujian demi ujian setiap hari sementara masih bernyawa di kala ini.

    Dah mati, tutup fail. Berjawab je dengan Malaikat Malaikat Allah yang akan datang menyoal siasat kita. Mereka tak akan peduli samada tuan seorang Raja, Sultan, Putera Mahkota, Raja begitu begini, Perdana Menteri, Menteri Tua, Menteri Muda, YB, Datuk Paduka, Tun, Tan Seri, Datok atau apa kebana pun!

    Soalan soalan cepumas tetap akan di tanya dan segala amalan baik dan buruk kita pasti di paparkan di depan kita.

    Ketika itu tak akan ada sesiapa pun peguambela yang boleh hadir nak bela atau kawtim untuk kita.

    Melainkan segala amalan dan ibadah kita yang ikhlas demi Allah sahaja yang akan datang bercakap bagi pihak kita.

    Maka walau pun kita ni rasa diri dah 'alim' dan sudah 'bertaubat Nasuha'; dah menyempurnakan segala tuntutan 'Ad Deenul Islam'; dah pergi Haji dan Umrah berkali kali, jangan sesekali kita lupa diri.

    Sesaat kita khilaf begini, segala amal ibadat kita sekian lama ini habis, hancur musnah di lupakan semua tetapi kita akan di caci dan di maki semua mereka yang kadang kadang tikar sejadah pun dah lama tak di hamparkan oleh mereka.

    Bawa bawa beringat ya. Setiap yang bernyawa pasti kan mati bila bila masa dari saat kita dok baca perkataan perkataan ini.

    Mudah2an kita semua mati di dalam keadaan ' Husnul Khatimah' dan tidak sekali kali mati di dalam keadaan hina dan celaka.

    Amin Ya Allah.

    Friday, April 17, 2015

    Mahaguru58's Street Photography ~ Old KL Photoshoot

    Shy Street Trader Lady from Acheh, Indonesia
    Down on his luck Boot Liquor Moonshine Drinking Alcoholic
    Indonesian Street Food Seller
    Mixed Vegetables ready for Stir Frying
    College Photography Club Members on a Photoshoot

    Malu lah! 

    Cewek Cewek Indonesia
    Shopgirl
    Future Entertainer
    It's been quite a while since I went on a Street Photography mission here in KL. I prefer to go and photo shoot at Old KL. The unpretentious down to earth areas where the people you meet are the real deal.

    Not the plastic types you see hanging out at KLCC or at the 'in places' of Kay EL!

    Here at Jalan Tuanku Abdul Rahman, Chow Kit areas are where you meet the real city dwellers. The multitudes of migrant Indonesian and Bangladeshis who make up the majority of the population of traders and workers keeping alive the commerce of the old parts of KL City.

    Hope that I get to go there again. These photos are a couple of years old now. Enjoy!

    Tuesday, April 14, 2015

    Jewish Professor Moshe Sharon testifies that all Prophets were Muslim!




    Professor Moshe Sharon

    Moshe SharonMoshe Sharon, born in Haifa in 1937, educated at the Hebrew University and the University of London, has conducted research in Oxford, Paris and Dublin. He joined the faculty of the Hebrew University of Jerusalem in 1965 and received his PhD in Islamic history from that institution in 1971. He has taught Islamic history and civilization with special emphasis on the Shi‘a.
    He is a specialist in Arabic epigraphy and has recorded all the Arabic inscriptions in the Holy land. Since 1997 he has published five volumes of his opus, still in progress, Corpus Inscriptionum Arabicarum Palaestinae (Publisher: Brill, Leiden 1997-2008). In 1999 professor Sharon was appointed to the chair of Baha’í Studies and is now Professor Emeritus of Islamic and Middle Eastern Studies at the Hebrew University of Jerusalem. In 2005 he published the first translation into Hebrew of al-Kitab al Aqdas, the holy book of the Babí-Baha’í faiths, and included a study of the history and theology of the group.
    Professor Sharon served as Prime Minister Menachem Begin’s adviser on Arab Affairs and took part in the negotiations for peace with Egypt.
    He and his wife, Judy, have six children and twenty two grandchildren.
    ************************************************************************
    This is the reality of Islam. Starting from our Father, the blessed Prophet Adam Alaihis Salam who was created by Allahu Rabbul Alamin, Our Supreme Lord of the Universes in the highest Heavens above from earth taken from all parts of the world by the strongest Malaikat @ Angel, Sayyidina Izra'il Alaihis Salam.
    Formed and fashioned by Allah Himself, given the Attributes and Knowledge by Allah the Most Merciful. Knowledge that was not given even to the Malaikats themselves. 
    In Surah Al Baqarah Chapter 2 Verse 30 in the Holy Qur'an, Allah the Almighty reveals:
    2:30
    Transliteration
    Wa-ith qala rabbuka lilmala-ikati innee jaa ilun fee al-ardi khaleefatan Qaloo ataj aalu feeha man yufsidu feeha wayas fikud dimaa wanahnu nusabbihu bihamdika wanuqad disu laka qala innee aa'lamu ma la taa' lamoon
    Sahih International
    And [mention, O Muhammad], when your Lord said to the angels, "Indeed, I will make upon the earth a successive authority." They said, "Will You place upon it one who causes corruption therein and sheds blood, while we declare Your praise and sanctify You?" Allah said, "Indeed, I know that which you do not know."
    When Allah the Almighty shared with His Angels about His Plan to create Mankind in the form of Our Father Adam Alaihis Salam, the Angels queried as to why Allah would want to place upon this Earth, one @ Our Father the Prophet Adam (Peace be upon him) and through Adam, those of us ( the Children of Adam) who would cause corruption [destruction] there in {here on Earth} and shed blood [which has already come to be true - wanton killing and destruction all over the world ever since Adam set foot upon this Earth whilst they @ Allah's Angels continue to glorify, praise and sanctify Him up in the Heavens above!
    Allah the Almighty then reminds them that He Knows that which they do not know. Allah then reveals about His Sharing of Knowledge to Adam whilst they are not privy to such 'Ilm.
    2:31
    Transliteration
    Wa aallama Adama al-asmaa kullaha thumma- Aaradahum aala al mala-ikati faqala anbi-oonee bi-asma-i haola-iin kuntum saadiqeen
    Sahih International
    And He taught Adam the names - all of them. Then He showed them to the angels and said, "Inform Me of the names of these, if you are truthful."
    From the Qur'anic revelation above, Allah the Almighty shares with us, our Father Adam's history. How Adam's creation was not favored by the Malaikats, Allah's Angels because we @ Adam's progeny are created by Allah having the power to choose whilst they don't.

    All that the Angels do are to hear and to obey Allah without question. We who are the Children of Adam are however given the options to choose. The Freedom to either submit to Allah and earn Salvation or follow our base desires and answer for our sins later in the Hellfire.

    Professor Moshe Sharon is correct when he says that as far as he has studied and researched about Islamic History all through his life, he has discovered that all of Allah's prophets and messengers were Muslim!

    * I'll end here for a while. Got to go now. Will return to add more info here later. Keep studying.

    Singapore's Supreme 'Leeder'. All Singapore Stuff slipped up!


    I came across this spelling error in a Singapore Community website named as A.S.S @ All Singapore Stuff. The acronym is aptly associated with its cute logo:



    Check out my article about this at my ReadNWrite site. 

    Rule # 1 for authors and writers before publishing : Always proofread and do a spell check first before clicking the 'Publish' button.

    Hope it helps us to stay sharp and alert before publishing our articles online.