Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Monday, December 08, 2008

Police Report lodged against Surind Raj the Islamophobe!

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Dear Readers.

I have lodged a police report against the Islamophobic copy pasting blogger called Surind Raj for his insulting article attacking Islam and us Muslims!
























I lodged the report last night at the Kuantan District Police Headquarters as I promised that I would if he fails to withdraw the offending article and apologize to us Muslims for his unwarranted attack against us Muslims both here in Malaysia and worldwide?

Enough is enough!

I am not the apologetic type of Muslims in Name Only who cowers in fright and fear of repercussions if and when the situation requires one to stand up for Islam and fight against the enemies of Islam rightfully!

Wallahi! As Allah is my witness!

As long as this heart keeps on pumping and my soul is still within the confines of this mortal body, Zainol Abideen a.k.a. Mahaguru58 will stand up for Islam or die trying!

I do not claim to be infallible! Allah Subhanahu Wa Ta'ala knows that I am just a normal human being but by Allah, I will not budge an inch from my standpoint of upholding the Truth and nothing but the Truth of Islam!

Surind Raj is just one out of so many in this country who think that he or she can get away with insulting and ridiculing Islam?

I wish to state that they are wrong!

Dead wrong!

We who believe in Allah as our Lord and Muhammad as our beloved Last and Final Messenger of Allah wish to inform you and your likes that you shall reap what you sow!

Malaysia is our nation that has its laws and rulings in place.

When you publish such offensive articles against us and demand that we do nothing about it in the name of freedom of speech, then you sure are one stupid deluded moron who needs to be taught a lesson!

A lesson that you and others like you will never forget!

The Royal Malaysian Police have received my report against you.

Be ready to answer for your crimes.

I would also like to give notice to all other persons, groups or NGO's that you will also face official and legal repercussions if you too do as what this Surind has done and expect to get away with your offenses against us, peace loving Malaysian Muslims.

You do not have the right to insult us, our faith and our God Almighty!

We never bother about meddling in your religious affairs.

We expect you to do the same failing which just be ready to face the consequences.


May rationality be with each and every Malaysian, regardless of creed, race or social status!

Ameen!

Read http://www.sacred-texts.com/isl/quran/10901.htm

That's God Almighty, Allah Subhanahu Wa Ta'ala telling us what to say to the likes of Surind Raj and all the other bloody Islamophobes!

If the fella has any rationality left in him, he will realize his errors and rectify his mistakes. If he doesn't then let the Law take its course.

I still believe that our nation's System of Law and Order has to be accorded its due respect and we as citizens of Malaysia must refer such breaches of law to the Royal Malaysian Police.

It's now up to the PDRM.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat menjalankan tugas tuan tuan!

Sebagai rakyat dan warganegara ini, saya yakin dan percaya kepada kebolehan tuan tuan menegakkan keadilan dan maruah Ad Deenullah di bumi Allah ini!

Berani kerana benar! Takut jika ternyata bersalah seperti malaon tersebut yang senantiasa mengemaskini artikel hina itu dan cuba melenyapkan bukti perbuatan jahat nya!

Minta maaf le..didalam dunia siber ini , terlajak 'enter' tak boleh tekan 'backspace'!

Setiap artikel yang diterbitkan tetap akan terakam didalam Arkib Internet dan kita boleh menggalinya keluar semula.

Ini rakaman artikel asal si penghina Islam itu : http://72.14.235.132/search?q=cache:nhTR67Aiup4J:surind.blogspot.com/2008/12/hajj-most-shameful-journey-in-history.html+The+Hajj:+The+Most+Shameful+Journey+in+History&hl=en&ct=clnk&cd=2&gl=my&client=firefox-a













Ini 'screenshot' posting asal si harami itu.

Buat pengetahuan semua, tak ada cara si penjenayah siber ini boleh menghapuskan bukti jenayah nya ini?

Saya pohon pihak PDRM dan JAKIM mendakwa si malaon ini mengikut peruntukan undang undang jenayah Syariah yang tidak membezakan antara Islam, Munafik atau Kafir yang terang terang menghina Islam!

Cukup sudah kita bersabar dengan puak keparat ini!

* Diatas permintaan saudara Azhar didalam ruang komen artikel saya ini , maka saya sertakan alamat video asal Youtube yang menghina Islam itu.

Sila klik di : http://www.youtube.com/watch?v=J-SJZStqwl8.

Komen tidak berasas si kaffir laknatullah ini dipetik sekali harung oleh pemuja nya dinegara ini iaitu si laknatullah tempatan yang saya laporkan kepada pihak berkuasa.

Komen itu saya tidak mahu siarkan disini kerana isinya tidak dapat saya terima.

Bilamana tuan puan melayari video :http://www.youtube.com/watch?v=J-SJZStqwl8 itu, klik pada (more info) didalam warna biru dan baca sendirilah kata kata najis si pencacai agama tersebut.

Ianya hasil kerja seorang atheis ( tidak percaya kepada Tuhan) bergelar 'victimless criminal' yang berpusat di UK. Harami ini seperi biasa hanya berani membaling batu; sembunyi tangan.

Tidak berani mendedahkan identiti sebenar dan cuma berupaya menghasilkan video karut penuh berisi pembohongan nyata terhadap agama kita.

Bangsat bangsat ini teramat dungu sekali kerana mendakwa Islam memaksa kita melakukan Haji padahal agama kita hanya menganjurkan mereka yang mampu serta sihat tubuh badan sahaja melaksanakan Rukun Islam ke 5.

Lagi pula, bagi harami harami yang atheis ini, apakejadahnya perlu mencampuri urusan agama kita?

Mereka hendak mampus didalam kekufuran, lantaklah!!! Apa hak mereka ini menghina kita???

Sesungguhnya saya sudah tidak boleh bersabar atau bertolak ansur lagi didalam perkara kaffir kaffir harami laknatullah ini memperlecehkan Islam baik disini atau di mana sahaja.

Bagi mereka yang rajin hendak menasihati saya supaya terus bersabar, maka saya ucapkan terimakasih tetapi ingin saya umumkan bahawa kuota kesabaran didalam diri ini sudah habis.

Sudah saya bersabar bertahun tahun dan berusaha menasihati kaum Al Kafirin dan Munafiqin ini secara diperintah Allah Subhanahu Wa Ta'ala didalam Surah An Nahl 16:125 namun nampaknya sudah sampai waktu mereka yang kurang ajar ini diambil tindakan undang undang sepertimana termaktub didalam peruntukan Undang Undang Negara Malaysia mahupun Undang Undang Syariah Negeri dan Negara.

Muslimin dan Muslimat sekelian,

Kita wajib membela Ad Deenul Islam kerana pihak pihak yang sepatutnya memantau perkara perkara sebegini sudah dilanda penyakit 'Wahn' @ cintakan dunia dan takutkan mati.

Sebab itulah puak puak keparat begini berani naik tocang!

24 comments:

lan said...

May Allah reward you bro for taking this effort. I really hop the cops will probe this case quickly and take immediate actions on that blog owner (I dont feel like spelling his name out, so disgusted)

On another note, eid mubarak to you! May Allah accept our good deeds, our kurban, and make us firm in this way of life, Islam

lan said...

takbir!

aliya said...

And I said to him, "I trust Allah Almighty to punish you in his own way very very soon". Whetehr the cops etc actually take any action is one thing (though I doubt it). The most important thing is that we have done our part as Allha's servants. Call us Muslim fanatic/extremists? Pahh! I will not stand and let people insult Islam and the god names of the prophets. Stand up and be counted!!

crazy said...

he stepped across the line..don't know what was he trying to proof..he's probably an idiot trying to improve his page rank or something..shame on him..

Alias Mohd Yusof said...

Islam tidak akan terhina walau berjuta manusia berkumpul untuk menghinanya. Usahlah kita takut dengan bayang-bayang.
Lebih baik kita ambil pendekatan Rasulullah dalam menyampaikan Islam.
Orang bukan Islam sebenarnya masih ramai yang belum mendapat fahaman tentang Islam yang betul. Mereka melihat Islam melalui media barat dan melihat keganasan yang dilakukan oleh beberapa kumpulan orang Islam yang mengaku kononnya memperjuangkan Islam atas nama jihad.
Nabi juga pernah dihina dan dinista, agama yang nabi bawa juga tidak lepas dari difitnah oleh orang bukan Islam dan penentangnya.
Tetapi Nabi terus menghadapinya dengan sabar dan tidak melenting.
Yang benar tetap akan benarnya juga.
Tak usahlah kita melayan sikap jahil mereka itu. Yang lebih penting kita setiap minit terus berdakwah dan berdakwah, beri penerangan, beri penjelasan. Dakwahlah dengan penuh hikmah.
Lawan mereka dengan hujah bukan sumbatkan mereka dalam ISA.

mokthar_ismail said...

TAKBIR!!!

Syabas Mahaguru!

Semoga Allah melimpahi Rahmat dan PetunjukNya kepada Mahaguru dan semua Bloggers yang pro-Islam (semoga lebih kuat dan tabah) dan juga bloggers yg anti-Islam (semoga cepat dapat TaufikNya & Petunjuk)...

...termasuk la kepada aku sendiri...hehehe

Abdul Hadi said...

Takbir!!
Syabas sdr. Kita yg beristiqamah dengan keyakinan dan amalan kita, mesti dengan lantang berani menegak & mempertahankan hak @ kebenaran itu. Semoga Allah merahmati kita semua dengan mengejapkan iman serta taqwa!

azhar said...

mintak jasa baik MAHAGURU58 sertakan artikel asal surind raj untuk tatapan semua di blog ini bagi mereka yang belum sempat menatapnya.Link ke artikel asal di goggle catche sudah dimusnahkan.

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Saudara Alias Mohd Yusoff,

Terimakasih ditas kesudian menghantar komen kepada saya berkenaan perkara ini.

Saya tidak menyangkal apa yang saudara katakan itu namun saudara harus ingat bahawa Nabi Muhammad Sallalahu Alaihi Wassallam dan para Sahabat Nabi tidak berkompromi senantiasa dengan puak puak Kuffar!

Rasulullah SAW dan para sahabat nya memerangi dan membunuh puak puak kuffar yang cuba memusnahkan mereka!

Saya belum mengangkat pedang lagi brader ; sekadar melaksanakan tanggungjawab saya memerangi mereka ini melalui kaedah lisan dan berpandukan undang undang negara serta hukum agama.

Kira saudara harus bersyukur bahawa masih ada lagi laki laki Islam di Malaysia ini yang sanggup berdiri menghadapi puak keparat harami laknatullah ini.

Nak berdondang sayang selamanya seperti terkena sindrom si Luncai terjun dengan labu labunya?

Ohh..tidak!!!

Na'uzubillah!

Saudara tak sanggup hendak mempertahankan kesucian Agam Islam kita?

Terpulang kepada saudara.

Sejak 1988 jiwa ini sudah lama mendekati mereka yang cenderung kepada Islam dan Alhamdulillah, hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui akan perjalanan hidup hambaNya ini.

Biarlah saya dengan cara saya.

Insya Allah.

Wassalamualaikum.

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Sahabat sahabat ku Mokhtar dan Abdul Hadi,

Semoga allah SWT merahmati kalian berdua dan memberikan kita semua Taufik dan HidayahNya didalam memerangi musuh musuh Islam!

Allahu Akbar!

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum saudara Azhar,

Permintaan saudara sudah saya penuhi dengan pengemaskinian intipati bahagian akhir artikel ini.

Harap berpuas hati.

Wassalamualaikum wr wb.

cikgu said...

Saya terbaca blog Surind itu melalui Malaysiakita. Saya pun rasa marah apabila blognya itu jelas cuba menghina Islam sedang belum pun ada blog yang saya baca atau terbaca di tulis oleh blogger Islam dan menghina agama lain. Artikel yang ditulis oleh Surind ini memang merbahaya dan ianya lebih bahaya dari tulisan RPK.

Sejak isu Majlis Fatwa mengharamkan senaman Yoga, serangan terhadap Islam melalui blog ini semakin lancang. Bukan Surind sahaja yang lancang menghina Islam. Saya juga terbaca blog The Might of The Pen juga ada unsur menghina, khususnya menghina Majlis Fatwa. Berikut URLnya.
http://sjsandteam.wordpress.com/2008/12/08/fuck-you-and-balls-fatwah/

Semoga Muslim Bloggers aliance akan bersatu dalam mempertahankan agama suci ini.

witeblog said...

Terima kasih Saudara Zainol.Semoga Allah merahamati tuan.

witeblog said...

Semoga tuan dirahmati Allah.Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik tuan.
witeblog.blogspot.com

rosesNtheboyz said...

salam uncle!

surind surrendered.

the 1 smart act that is good for all of us..

thanks for initiating this... or else he wouldnt have stopped.

take care n continue to visit my blog! i updated rodwok for you tau tak?!

Witeblog said...

Salam Tuan.Terima kasih atas usaha murni tuan itu.Semoga diberkati Allah.Hanya Allah dapat membalasnya.Saya mendoakan agar tuan dimurahkan rezki dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus berjuang di jalan Allah.
witeblog.blogspot.com

Naha said...

Assalamualaikum,
Saya dah masukkan komen saya dalam You Tube dia ..sebenarnya secara rambang dalam you tube banyak penyokong Sdr Anwar Ibrahim..dan kebanyakan mereka anti-Islam.

Apocryphalist said...

Bro Zainal,

I am so proud of you. I will write an article about this later and see if I can find a place to park it.

Apocryphalist

Fai'e c0mel~ said...

they (anti-hijadist) are now saying that the police report is fake n watsoever..really hope that the police will take action immediately lar..do something! xkan polis xkesah original report yg diorg kuarkan dikatakan palsu?agak bengap jika itu yg b'laku! ppl who wrote like dis should be punished. they are d real threat dat may coz chaos in this peaceful country. ni lar mksd sbnr "ancaman yg m'bahayakan Malaysia@ mana2 wilayahnya" spt provision dlm ISA.

keris panjang said...

salam mahaguru,
terima kasih atas inisiatif tuan membuat lapuran polis..surind laknatullah tu sepatutnya dikenakan tindakan berat..namun hingga kini tidak ada sebarang perkembangan dari lapuran polis yg telah dibuat..saya fikir simalaon itu boleh terlepas begitu sahaja..saya cadangkan perkara ini diwar2kan di media arus perdana supaya menjadi pengetahuan masyarakat umum...hanya dgn cara ini sahaja saya fikir kementerian yg bertanggungjawab akan mula memberi respond..t.kasih.

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Adik Fa'e Comel.

Setiap Muslim yg prihatin kt Malaysia patut gi lapor kt polis namun kebanyakan umat Islam kita cuma berani merungut je.

Nak gi balai pun ramai yg kecut.

Nak buat macamana lagi?

Uncle dah buat apa yg patut.

Selepas ini, pihak polis lah yg kena susuli.

MAHAGURU58 said...

Keris panjang,

Mudah2an akan tampil lebih ramai lagi pendekar seperti tuan dan membela maruah umat yg tercalar.

Amin.

muslim warrior said...

salam tuan...

jika malaysia membenarkan kita "angkat pedang"... dah lama ana hayun pd laknat-laknat nie....

..honestly tuan, ana dah lali dgn report2 yg ada...semua lambat bertindak...

"ya Allah,jadikan malaysia yang ku sayang ini sebuah negara Islam yg sebenar, bukan hanya pada panggilan sahaja"..amin..

HeaVen eYe said...

Salam Sejartera Mahaguru58.

Disini Saya Ingin Mengucapkan Selamat Menyambut Hari Krismas & Happy New Year 2009.

Saya Seorang Penganut agama Kristian. Ya, mmg itulah yang sewajarnya dilakukan oleh Mahaguru. Bergitu juga saya , Jika ada org mencaci agama saya..

Tapi yang mencaci itu tidak tahu agama, Mahupun Islam, Kristian,Budhha,Hindu. Semua agama adalah menjalankan kebaikan. Yang merosakkannya adalah manusia! . Saya Sebagai orang Kristian diajar utk menghormati Agama lain. dan saya tahu juga Agama Saudara(Islam juga mengajar begitu) .

Tapi ini saja yang saya nak tekankan. SEMUA AGAMA adalah BAIK melainkan Black Metal. Dan Hanya Manusia yang merosakkan Agama.

Salam Cristmas & New Year 2009.

Jacky Juing Jonathan
(The Land Of Headhunter)