Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Tuesday, September 22, 2009

Salam Aidilfitri Mahaguru58 - Rakaman Beraya di Penang.



Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Para pembaca yang budiman,

Tontonilah rakaman berayanya Mahaguru58 dan isteri dengan ahlul keluarga dan jiran tetangga saudara saudara saya di Pulau Mutiara.

Doakan kami semua agar Selamat Sentosa selamanya, Insya Allah!

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430 Hijrah.

* Sekarang ini hamba di Kuala Lumpur kembali. Sekejap lagi akan bergerak pula menuju ke Kuantan, Pahang Darul Makmur.

Beraya dengan ahli keluarga sebelah isteri hamba pula.

Doakan kami selamat pergi, selamat beraya dan selamat kembali, Insya Allah.

6 comments:

zarzh said...

Selamat Hari Raya saya ucapkan buat Tuan sekeluarga. Semoga Allah menerima segala amalan kita.....

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum zarzh.

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada tuan juga.

Semoga selamat sentiasa.

Amin.

onn said...

Salam eidulfitr buat sdr seisi keluarga...!!!

Semoga Allah mempermudahkan urusan sdr ....

MRSHUSiN said...

Salam...

Just wanted to wish u & your whole family Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir & batin.
Semoga segala ibadah dan amalan sepanjang Ramadhan diterima Allah SWT, inshaAllah. Amin...

Hope you had a good Raya! :)

Ikhlas,
Izan Ismail

MAHAGURU58 said...

Wa'alaikumsalam Brader Onn.

Salam Aidilfitri buat tuanhamba juga.

Semoga dah hulor segala peruntukan duit raya kepada semua yang dalam senarai! :P

Saya dan isteri kini di Kuantan. Tengah 'surf' dari East Coast Mall.

Modem saya demam sikit. Nak kena reinstall software dia.

CD Rom tertinggal kat KL.

Makanya nak kena jadi Blogger Musafir sekejap.

Esok berangkat kembali ke istana kami di Bandar Tun Razak. hahahaha.

Seronok dapat jumpa adik arwah ayah mertua saya.

Rupa beliau seiras wajah arwah mertua. Ada babak emosional le bila saya peluk dia.

Saya ni memang kuat peluk orang makanya orang tua tu sensitif ...

Mungkin tak ada sesiapa yang dok peluk dia sebelum ni.

Apa apa pun, Alhamdulillah, semuanya berjalan elok sepanjang kami pulang beraya di sini.

Doakan kami selamat pulang esok nanti.

MAHAGURU58 said...

Wa'alaikumsalam Mrs.Husin @ Izan Ismail.

Ingat juga puanhamba pada Mamu ni ye?

Alhamdulillah!

Mamu bersyukur segalanya berjalan dengan elok selama Mamu pulang beraya di Penang dan kini di Kuantan.

Seronok dapat beri hadiah pakaian pada anak anak dan cucu cucu saudara kami di Penang dan juga di Kuantan serta ada lah bajet skit untuk beri duit raya pada yang tua didalam keluarga.

Izan pula macamana?

Semua ok?

Mamu doakan begitu. Kirim salam kat darling u. :)

Selamat Hari Raya Aidilfitri MrsHusin!