Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Wednesday, May 25, 2011

Syiah Gombak dicekup JAIS! Syabas dan Tahniah pada JAIS! Teruskan!



Syabas dan Tahniah saya ucapkan pada pihak penguatkuasa JAIS diatas kejayaan menangkap dan menahan kumpulan Syiah Melayu di Gombak baru baru ini!


Bak kata orang lama, 'Cantas semasa baru bertunas dari biarkan ia menjolok mata bila dah lama terbiar!'.


Geng geng nikah kontrak ni semua tak boleh diberi muka! Puak puak yang lorat nak hina Sahabat Nabi dan melampaui batas didalam taksub mereka terhadap ajaran Syiah tak boleh dibenarkan mereka ini bertapak didalam Malaysia!


Saya sokong 100% usaha Jabatan Agama Islam Selangor ini. Jika perlu bantuan logistik, hamba sedia membantu bila bila masa!


Bersatu lah kita membanteras khurafat dan ajaran ajaran sesat serta tersasar dari jalan Sunnah Wal Jamaah!


Hidup JAIS dan segala JA yang ada!


Ini video berkaitan dengan serbuan JAIS keatas markas Syiah Gombak sebelum ini:





Tengok lah cara Syiah Melayu Malaysia menjalankan upacara sesat mereka:



Adakah Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam mengajar kita untuk melampau didalam menyanjungi baginda dan ahlul bait keluarga baginda?


Saksikan lah teriakan seorang Sunni dari Iraq mengadu hal seksaan puak Syiah terhadap ahlul jamaah Sunnah di Iraq :



Tak mengalir kah airmata tuan puan mendengar tangisan hamba Allah ini?


Sesungguhnya mereka yang melampaui batas dan mengada-adakan sesuatu yang baru didalam ibadah adalah melakukan kesesatan yang nyata dan setiap bida'ah adalah didalam Neraka Jahannam!


Berpegang teguhlah kita kepada Tali Allah @ Al Qur'an dan Sunnah Rasul Sallalahu Alaihi Wassallam.


Perangi Syiah! Tegakkan Sunnah Wal Jama'ah!


Allahu Akbar!!!

5 comments:

Ababil Zahra Kunoichi said...

Kadang-kadang saya jadi keliru dengan lambakan informasi di internet dan media mengenai Syiah.. Tapi saya teringin sangat nak dengar penjelasan atau forum mesra antara syiah dan ahli sunnah di malaysia, nak dengar sendiri apa yang mereka amalkan sebenarnya, rasa macam kurang adil jika hanya kita yang mengatakan mereka bersalah dan sesat tanpa membenarkan mereka jelaskan terlebih dahulu..allahua'lam

Mr feckry said...

Syiah..the bloodlines jewish planning..rancangan mereka. Yahudi punya prancangan ni.

Mereka yang mencipta syiah di kalangan umat islam ketikat zaman khulafa ar-rasyidin.

Dahsyat kan mereka ni. Sampai kiamat perancangan mereka.

Kita macam mana..?

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum Ababil Zahra Kunoichi,

Sila ke :

http://www.msdwdc.org/v2/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=60&limitstart=11

Bab ini perlu dikaji secara mendalam dan faham akan kesesatan yang terdapat didalam amalan orang orang Syiah.

Begitu juga harus dihindari dari terperangkap didalam ajaran ajaran menyimpang golongan yang mengaku sebagai ahli Sunnah Wal Jamaah tetapi mencampur-adukkan fahaman fahaman kolt dan bida'ah ilham dan ciptaan mereka sendiri.

Contoh seperti amalan amalan terlampau didalam sesetengah tariqat.

Saya pernah terikut Tariqat Naqsyabandiah tetapi bilamana saya dapati ada beberapa perkara atau amalan yang tidak mengikut lunas lunas Sunnah Rasul Sallalahu Alaihi Wassallam, saya masuk gear gostan dan menjauhi mana mana amalan yang tak jelas.

Mudah2an dipelihara akan Aqidah dan Iqtikad kita.

Insya Allah.

Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

MAHAGURU58 said...

Feckry my man,

Please refer to what I have responded above.

Thank you.

Nak join masuk Gym, boleh ke?

Orang tua nak kemaskan badan. :D

PENAMPAN said...

sebab tu kita kena dengar penjelasan mereka sendiri, dari mulut mereka sendiri. Kemudian kita putuskan dengan akal dan hati kurniaan Allah. Kalau asyek perancangan Yahudi, konspirasi saja, susah lah. Kalaulah ini kerja Yahudi, inilah kerja yang paling mengkagumkan dalam dunia. Dalam masa yang sama, kita juga perlu menentang Institusi AL-Azhar, yang nampaknya mengiktiraf Syiah sebagai Muslim. Hapus syiah! Tentang Al-Azhar!