Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Tuesday, July 05, 2011

Ada ular dua kepala didalam pergerakan NGO Islam di Malaysia....

Assalamualaikum ya Ikhwanul Muslimin na wal Muslimat seMalaysia.


Saya amat kecewa mengetahui tentang kewujudan seekor ular berkepala dua didalam salah sebuah pergerakan NGO 'Muslim' didalam negara kita.


Saya sedang mengumpul bukti dan keterangan tentang si polan yang saya maksudkan tetapi akan hanya mendedahkannya selepas berlalunya tarikh 9hb Julai 2011 nanti.


Keputusan ini saya ambil selepas mendengar nasihat dan pandangan beberapa tokoh pimpinan dunia media negara!


Pendedahan ini pasti memeranjatkan sekelian yang mengikuti perkembangan dunia sosio-politik-agama negara.


Nantikan pendedahan yang sudah pasti akan menyayatkan hati pejuang pejuang Islam negara nanti!


Bak kata pepatah Melayu 'Pepat di luar ; rencung didalam!'

11 comments:

dinturtle said...

salam Tuan Mamu, pssssst ... tuan bolelah bisik kata saya dulu siapa orangnya ?

Main saspens lah pulak Tuan mamu kita ni ...

usabukata said...

nampaknya kes pembunuhan kejam empat orang islam yang mula didengar dimahkamah tidak mendapat perhatian orang islam kerana semua sebok dengan isu lain.

usabukata

hamsor said...

Bro..
sisters in ISLAM kot!

anyway..

Nabi saw. bersabda,
"Sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat, maka hendaklah dia berkata yang baik atau diam". (HR Bukhari)

Nizam said...

Tak kire dia kepale satu ke kepale dua.Yang bahayenye dua2 lidoh bercabang

MAHAGURU58 said...

Wa'alaikumsalam saudaraku Din,

Saya terpaksa menuruti nasihat seorang pakar media yang telah memaklumkan saya akan natijah mendedahkan identiti sipolan yang saya maksudkan sekarang.

Insya Allah, dalam beberapa hari sahaja lagi.

Tak kemana! Tuan akan ketahui jua.

MAHAGURU58 said...

usabukata,

Bukan tak perihatin bro. Cuma nak tengok le macamana sistem kehakiman negara ini akan berkeputusan?

Kalau nyawa tak diganti dengan nyawa, maka tengok sajalah nanti samada umat SeMalaysia ini ambil peduli ke tidak?

Kita tengok dulu sandiwara semasa.

MAHAGURU58 said...

hamsor,

Seperti biasa u tembak semberono saja bro.

Bawa bertenang dulu syeh.

U akan tahu juga nanti.

Ini tak de kena mengena dengan SIS in Syaitan pujaan hati u tu.

:P

MAHAGURU58 said...

Nizam,

Hebat bro! Tepat sekali kata kata tuanhamba!

Kelas!!!

hamsor said...

Bro..

Entah siapa syaitan yang aku puja tu ntah....pandai2 ja you tuduh kan...

You are slowly embracing the jahiliyah PAS style by calling others idolizing someone (murtad?), without realizing the changes and damage that UMNO and its cohorts has made onto you!

Whatever la bro..

for sure one thing, jangan lupa sejarah dan ingat hadis rasul saw ini...

Nabi saw. bersabda,
"Sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat, maka hendaklah dia berkata yang baik atau diam". (HR Bukhari)

Supar Yop said...

Tuan Hamsor,

Ya suatu ketika dulu zaman pra PRU 2008, UMNO banyak melakukan kerosakan akidah, sbb itu orang melayu ( yg atas pagar , senang ceriter) menyokong PAS/PKR/DAP masa tu hingga lumpuh BN tak dapat 2/3 majoriti..tapi keadaan sudah berubah, zaman pasca PRU 2008, kedua2 sudah terbalik.PAS jadi UMNO mcm era pra PRU 2008, begitu juga sebaliknya..Masing2 sudah bertukar peranan.Yg satu tiba2 jadi penegak agama , mempertahankan nama Allah, mempertahankan hak2 istimewa melayu..yg satu lagi walau serban melekat di kepala, tapi isi hati dah kiblat pada kafir.Akhir saya quote hadis yang awak bawa "Sesiapa yang beriman kepada Allah dan hari akhirat, maka hendaklah dia berkata yang baik atau diam". (HR Bukhari)" - Kalau beriman pada Allah tidak akan menggadai nama Allah pada kafir..

adyseptember said...

saya sokong mamu.. kadang2 org islam nie ada yg berilmu tapi ada fahaman merapu,kadangkala terpesong..
tak semestinya mereka berlimu itu mengamalkanya. ada beberapa maksud ayat2 Al-Quran menyuruh kita mencari org yg beriman.. bukan mencari ustaz iman muda kadangkala ustaz pun merokok. beriman lebih bermaksud segala2nya tiada cacat celanya dalam amalanya.