Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Saturday, July 09, 2011

PDRM! Tolong BERSIHKAN Malaysia dari pengkhianat negara!

Nasihat sudah! Teguran pun sudah! Amaran demi amaran pun sudah! 


Tuanku Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong bertitah melarang pun sudah!


Duli Duli Tuanku Sultan Pahang dan Sultan Selangor turut sama sudah bertitah melarang rakyat berhimpun tanpa faedah!


Makanya Menteri Dalam Negeri akhirnya beriltizam sudah dan mengharamkan 91 manusia dari masuk ke ibunegara!


Sekarang Polis Di-Raja Malaysia sudah diberi kuasa untuk menegakkan undang undang menjaga keselamatan dan keamanan negara tercinta.


Begini saja wahai pasukan keselamatan negara.


Sudah tiba masa dan ketika tuan tuan membersihkan negara kita ini dari segala anasir anasir durjana yang menyusahkan Malaysia tak sudah sudah!


Sudah terang lagi bersuluh, bahawa mereka ini tidak layak lagi diberi amaran.


Tangkap dan humbankan semua kedalam penjara dan jika ada yang melawan, jalankan saja perintah!


Tuan tuan sudah mendapat mandat menguatkuasakan undang undang!!!


Jika tidak akan jadi macam ini!



Tengok salah seorang pengacau tua buat hal di bandaraya KL:



Makin lama semakin melampau puak puak sewel ini!


Kalau kat Amerika dah bertelor dahi kes kes macam ni!


Polis Malaysia terlalu memberi muka!

13 comments:

Tokan said...

Dahi sapa yang bertelo? polis ka mamat tu?

Mr feckry said...

lagi baik solat dhuha, pastu doakan Perdana Menteri kita menjadi pemimpin Islam yang kenal erti takut pada Allah.

salahuddin said...

Masa kawan-kawan saya tanya apa pandagangan saya tentang perhimpunan ini, saya berestuju tetapi mestilah secara terkawal dan aman. saya mencadangkan agar Bersih, Perkasa dan Pemuda UMNO diberi peluang dan permituntuk mengadakan perhimpunan ini secara BESAR-BESARAN. Cuma apa ya g perlu kerjaan lakukan ialah beri TARIKH yang BERLAINAN bagi setiap kumpulan ini.
Cuba kita byangkan berapa banyak aktiviti ekonomi yang boleh berlangsung di negara kita. kita boleh jual t-shirt yang banyak, hotel-hotel penuh, kedai makan untung, syarikat bas gembira. apa yang paling penting ialah rakyat Malaysa GEMBIRA kerana semua orang sudah dapat mluahkan perasaan masing-masing.

MAHAGURU58 said...

Tokan,
Itu adalah satu andaian saja. Saya kata 'Kalau'.

Anggota polis yang gendut tu ternyata seorang yang amat penyabar!

Kalau orang lain saya rasa dah bertelor dahi apek Cina tu!

Betul tak? Hidup menyusahkan orang saja!

Apekejadahnya yang mereka ini tak puas puas hati lagi?

Kamjat betoi!!!

MAHAGURU58 said...

feckry,

Najib ni umpama buluh yang dah kertu. Nasihat lah macam mana pun...jika pasangan dia tak reti reti lagi nak berubah, tak kemana pun!

Kita perlu pemimpin yang lebih mantap!

Siapa dia yang layak?

Mohd said...

Kita semua harap polis dah kenakan caj cuba mengacau ketenteraman awam, ingkar perintah polis dan berbagai lagi.
Mahkamah bolehlah penjarakan orang tua ini sehingga dia mati di dalampenjara.
Biarlah ini jadi pengajaran kpd orang rami yg ingin berbuat macam si apek tua ini.

MAHAGURU58 said...

salahudin,

Allahyarham P. Ramlee mesti kata begini : 'Otak u memang geliga! Otak tip top!'

Hehehehe.

Ada kaliber menjadi Pak Menteri. :D

MAHAGURU58 said...

Mohd,
Mamu setuju 100% dengan tuan!

Pihak berkuasa Malaysia mesti tegas dengan pelaq pelaq ni semua!

Ular lidi nak menjadi naga!!!

Kena ajar betul betul baru depa ada akai!!!

CuteOven said...

macam mana lagi nak buat...

nak tembak aje ke depa ni....

Anonymous said...

Saya amat bersetuju dengan pendapat tuan, saya juga merasakan polis Malaysia terlalu berlembut, hinggakan Apek celaka tua tu buat show kat org ramai bagi menglirukan penganut humanism bangap ni semua. Dia org ingat apa yg dia org belajar relevan dengan konsep insan, yang sedih sesangat ni mesti Melayu sangap yang paling banyak kena tangkap,
Ya Allah, bagaimana gamaknya nak bagi tau diaorg ni yg penipu sedang bekerja? dan dia org jugak jadi talibarut melubangtahikan Malaysia ni?

Anonymous said...

POLIS SILA JAGA KETENTRAMAN AWAM DENGAN BERTANGGUNG JAWAB. POLIS TIDAK BOLEH MENGAMBIL SIKAP MENUNGGU, LEBIH BAIK MENCEGAH DARI MELETUS.

Wan Sharif said...

Rasanya dah ada tolak ansur kedua pihak.. mungkin kah ada pihak yang lebih beruntung dari pihak yang lain hingga tempat yang hendak di beri tak mungkin dapat.. kebenaran berkumpul tak mungkin halal dan lain lain dan lain lain lagi ;)

mustakim said...

zahid hamidi for PM....