Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Tuesday, August 16, 2011

DUMC Thanksgiving Dinner ~ Confession of Apostates Video Evidence

Ladies and Gentlemen, 


Fellow Malaysians especially those spineless fellas running the Home Ministry, PM's Department, Internal Security bla bla bla,


What else would you want to spin to refute the proof that there has been covert proselytizing of Malay Muslims by the DUMC ?


Visit this blog to watch the video showing one of the apostates confessing before the gathered said dinner congregation and learn more about the clandestine proselytism of Muslims by the Damansara Utama Methodist Church. 


Frankly speaking, the authorities better buck up and really prosecute those behind the DUMC or face the consequences from Allah Rabbul Jalil soon!

2 comments:

hamsor said...

Bro..

you think thea authorities dared to do so??

btw..what happened to your police report on that paderi benjamin fella? kes dah sapu masuk bawah karpet ka?

p/s:
Since you are 'allergic' to Tuan Guru Nik Aziz, I will sponsor you a free trip to Kelantan to meet him, only if the authorities dared to take action!

SangGuna said...

salam Bro,
Kita ni memang dari kalangan yg byk buat dosa tapi bila tengok balik waktu serbuan kat DUMC, nasib baiklah aku ni tak terlibat sama, sebabnya aku ni sgt sensitiv kepada org yg memusuhi Islam aku takut tak dapat kawal diri, mau aje aku beramuk dgn kafir kat gereja tu.
Ya Allah ya tuhanku, hidupkanlah aku dgn iman dan matikanlah aku dgn iman.
Menggeletar badan tengok kafir2 ni.
Dlm hal mcm ni aku paling menyirap dgn Sultan2, berani diorang ckp yg sultan2 atau pun sultan yg dilantik sebagai YDP Agung adalah ketua agama Islam, mana perginya titah kamu semua wahai Sultan yg mengaku diri sebagai ketua Agama, mana daulat kamu, mana kegagahan kamu semua wahai sultan.
Setakat berucap utk majlis rasmi hari merdeka, hari raya baik tak payah.
demi Allah aku ni takde kuasa klu aku berkuasa aku hajar cukup2 musuh Allah ni semua.
Kepada semua org kafir, nak sesat ke apa itu cara kau, jgn kau cuba2 nak bawak org lain sesat sama.
aku tak cari Tapi bertembunglah aku dgn pendakwa2 kristian ni Demi Allah aku hajar kamu semua cukup2.