Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Wednesday, September 14, 2011

Najib Tun Razak! Jika nak kalah PRU13 sila layan dan jumpa Namewee!

TERLEBIH DAHULU SAYA MENYUSUN JARI SEPULUH MEMOHON KEMAAFAN PARA PEMBACA BUDIMAN SEBAB DIDALAM LUAHAN RASA DARI HATI INI TERPAKSA MELAFAZKAN PEPATAH YANG KURANG ENAK DIBACA SEBAB INTIPATINYA MEMPERBINCANGKAN HAL EHWAL SE EKOR SYAITAN BERUPA MANUSIA YANG BERJODOL SEBAGAI NAMEWEE ~ WEE MENG CHEE! kATA LUCAH TERTERA PADA VIDEO SI BANGSAT INI ADALAH DILUAR KUASA PENYUNTINGAN SAYA. SEKIAN. HARAP MAKLUM.




Saya berani berkata bahawa jika PM Dato Seri Mohd Najib Tun Razak mahu melayan harami#1 kat Malaysia ni @ Namewee ~ Wee Meng Chee, saya bersumpah demi Allahu Ta'ala bahawa kami blogger seMalaysia yang sekian lama ini dok sokong Kerajaan BN Malaysia akan melancarkan PERANG SIBER keatas sekelian kamu yang buat masa sekarang ini masih memegang teraju kuasa pemerintahan kat Malaysia, bekas Tanah Melayu ini!!!


Anak haram laknatullah ini sudah terlalu kerap menghina negara ini, Agama Islam yang Maha Suci dan berlaku terlalu kurang ajar terhadap segala yang kami warganegara ini sanjungi sepanjang hayat kami ini.

Wallahi! Sekiranya kami tidak menahan sabar sebab masih menghormati kedaulatan undang undang kat negara tercinta ini, kepala @#$%^&! itu sudah lama kami pancung kerana keterlampauan lucah dan biadapnya ia terhadap negara ini.


Sekian lama saya menahan diri dari berkata kata mengenai isu ini TETAPI HARI INI SAYA BERSUMPAH bahawa kesabaran diri ini sudah sampai ke titik noktah!


Saudara Mohd Najib bin Tun Abdul Razak!


Sekiranya mahu melihat Kerajaan Malaysia Barisan Nasional jatuh tersungkur didalam Pilihanraya Umum ke 13 akan datang, silalah saudara menerima Namewee masuk bertemu saudara di mana mana tempat sekalipun!


Saudara bebas berpeluk sakan dengan mana mana syaitan sekiranya saudara bukan lagi menjadi Perdana Menteri kami! 


Namun selama saudara berada ditampuk pemerintahan satu satunya Kerajaan pimpinan Melayu Semenanjung ini, saya dan berjuta juta lagi umat Muhammad tak akan rela kamu berjumpa sipengkhianat laknatullah se ekor ini!


Saya percaya bukan saya seorang yang akan melancarkan perang siber terhadap saudara tetapi mungkin kesekelian kami akan bergabung bersatu tenaga memastikan anda tidak lagi ditampuk kerajaan!


Peringatan demi peringatan sudah sekian lama kami para blogger terbitkan bertahun sudah melalui blog blog kami, namun nampaknya kalian tetap bacul tidak mahu berubah!


Apa guna kalian berkuasa jika dayus tak berani menegakkan perundangan sedia ada?


Maruah Melayu sudah kalian gadaikan demi mengejar pangkat kedudukan duniawi semata.
Apakah kalian sanggup membakar hati kami lagi dengan mahu melayan musibat anak haramjadah seekor ini?


Jika takut dilambung ombak ; jangan berumah ditepian pantai. Jika tak mahu kehilangan kerajaan, janganlah memandai mandai melayan si-syaitan!


Jika dayus menegak kuasa, maka bersedialah kalian menyaksikan kebangkitan ummah!


Sejak belanga berisi kari,
        Banyaklah lalat mencuri lauk,
Sejak buaya menjadi menteri,
        Banyaklah umat menjadi beruk!


Sejak nasi menjadi bubur,
        Akal padam badan mengeram,
Sejak babi menjadi mandur,
        Halal haram dimakan orang.


Sejak ubi diberi bergula,
         Manis melekat bila disayur,
Sejak babi menjadi kepala,
        Habislah umat jatuh tersungkur!


Sejak tikar menjadi kain,
         Dibawa melenggang terasa sakit,
Sejak ular menjadi pemimpin,
         Ramailah orang yang kena belit!


Selama kera berdagang sambal,
           Banyak penduduk pergi membeli,
Selama raja kehilangan akal,
           Banyaklah beruk menjadi menteri!!!


Pantun pantun lama sedemikian ini sudah beratus tahun dikarang sang pujangga Melayu lama.


Namun resmi Melayu suka sangat memberi muka. Maka hari ini bangsat seperti Namewee @ Wee Meng Chee boleh semberono menghina mencerca memaki hamun institusi institusi Melayu tanpa gentar merasakan penangan dan natijahnya!


Apa guna ada beratus pertubuhan seni persilatan dan perguruan Melayu bilamana tak seorang diantara kalian mahu bangkit mengajar siharami laknatullah ini?


Kini terdengar pula berita bahawa kamu Perdana Menteri Kerajaan Malaysia mahu sama seperti Nazri melayan kehendak si celaka ini?


Hanya sumpah setia kepada Allahu Ta'ala, Muhammad Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam, Raja dan negara yang sedang menahan diri ini dan ramai yang lain lagi dari mengambil tindakan kami sendiri keatas keparat tersebut!


Saya tidak bersumpah kosong brader. Sudah lama saya bersabar!


Jumpalah Namewee dan saksikan lah nanti perubahan prinsip perjuangan membela agama, bangsa dan negara pada diri blogger ini dan ramai yang lain lagi!

19 comments:

rezqeen hill said...

Salam Mahaguru,

Saya pun bersependapat dgn tuan. Saya mmg marah jika PM bertemu juga dgn si haram jadah ni.

Saya akan lebih marah jika PM menurut saja apa yg diminta oleh si petualang negara ni.

ALLAHUAKBAR !

http://riziqin.blogspot.com/2011/09/si-komunis-jumpa-pm-najib.html

syahir said...

Assalammualaikum wbt,

saya bersama tuan dalam situasi ini, kita akan bersama-sama untuk kali ini dan seterusnya atas nama Allah swt dan Rasulnya, Tanah ini dan Rajanya, Undang2 dan kedaulatannya!

Tekanlah lagi kami, tekan sampai lumat, nescaya kami akan bangkit menumpahkan darah lagi sptmana nenek moyang kami pernah lakukan dahulu!

ALLAHU AKBAR!!!

nonbal said...

kalau dulu si Nazri (setengah masak) melayan si Lahanat ni pun saya rasa sungguh terhina dan geram (Allah yang tahu). Tapi bila mendengar Pejabat PM ingin melayan untuk aturkan dia berjumpa PM, (dgr cerita permintaannya hanya melalui posting melalui You Tube saja,) kini saya berpendirian seperti Mahaguru juga, percayalah ramai berada dibelakang kamu.

SyazZ_One said...

Patutnye Lahanat (sory agak kasar) ni dah lama kene tangkap masuk ISA... Tapi tah kenapa xde pape tindakanpown terhadap dia lalu dia berterusan bermaharajalela menghina kedaulatan TANAH MELAYU ni.

Mr feckry said...

makin bodoh rasanya PM kalau jumpe Namewee ni..

Boleh tanya, adekah laknatullah ini di kategorikan kafir yang boleh di perang ?

kalau boleh, cukup dengan dalil al-quran, jangan tunggu lagi. Cari je si laknat ni.

MAHAGURU58 said...

25:52
to top

Transliteration
Fala tutiAAi alkafireenawajahidhum bihi jihadan kabeera
Sahih International
So do not obey the disbelievers, and strive against them with the Qur'an a great striving.
Malay
Oleh itu, janganlah engkau (Wahai Muhammad) menurut kehendak orang-orang kafir, dan berjuanglah dengan hujjah-hujjah Al-Quran menghadapi mereka dengan perjuangan yang besar dan bersungguh-sungguh.

Surah Al Furqan Ayat ke 52.

Allah Subhanahu Wa Ta'ala melarang Nabi Sallalahu Alaihi Wassallam agar tidak menuruti kehendak orang orang kaffir (yang memusuhi kita dengan mencaci cerca memaki hamun kata nesta dan mencemarkan maruah kita serta menghina agama kita seperti di lakukan laknatullah ini) dan Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam diperintah berjihad berjuang menghadapi kafir kafir ini dengan bersungguh sungguh!

Masaalahnya didalam negara kita ini, kita diterajui mereka yang bacul dan dayus untuk berani bertindak terhadap perbuatan perbuatan penghinaan sebegitu dahsyat oleh anak haram seperti si Namewee ini.

Pada pandangan peribadi saya, dah lama halal si syaitan se ekor ini untuk dijatuhkan hukum karma!

Namun nak buat macam mana kita berketuakan mereka yang nama saja ketua tetapi tidak berani memikul tanggungjawab atau memang tak ada 'hak tu'!

MAHAGURU58 said...

http://quran.com/25/52

Surah Al Furqan Ayat ke 52.

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam bro Zainol.
Saya bersama saudara dalam perjuangan ini.

FMZ.com said...

Salam,
38 tahun aku hidup menjadi warganegara yang baik, taat kepada undang-undang kenegaraan dan menghormati semua kaum.
Namun, aku akan menyesal seumur hidup jika seorang Cina bernama Namewee mendapat keistimewaan kerajaan selepas berulangkali melakukan jenayah yang mengguris umat Islam dan bangsa Melayu tanpa dihukum, malah lebih istimewa dijanjikan pelbagai habuan berbanding aku sebagai anak Melayu Bumiputera.
Wahai PM, jangan merintis jalan untuk rakyat Malaysia yang lain menyesal seperti aku, terfikir untuk melakukan sesuatu di luar dugaan demi mendapat perhatian.

hamsor said...

Assalamualaikum Bro..

Katanya PM Najib nak buat important announcement malam ini...

adakah dia nak announce tentang perjumpaan dia dengan namewee..hehehe

salahuddin said...

Tuan..
Sudah lama saya merasakan pemimpin negara kita bacul dalam menjaga hak orang Islam dan orang Melayu. Hanya kerana mahu mengekalkan kuasa, mereka sanggup memejamkan mata terhadap segala penghinaan yang dilakukan terhadap agama Islam dan orang Melayu. Mungkin sebenarnya dalam diri mereka tidak ada 'roh' Islam dan Melayu lagi. Mungkin terlampau banyak makan benda yang haram hingga menjadikan hati mereka hertutup pada kebenaran. Mungkin masa kita memilih orang lain yang lebih baik. soalannya siapa dan adakah mereka mampu menjalankan amanah yang bakal diberikan nanti?

hamsor said...

Bro..sekadar info..

SHAH ALAM 15 SEPT : Bermula Januari tahun hadapan, setiap kakitangan anak syarikat kerajaan negeri Selangor bakal menikmati skim gaji minima RM1,500.


Menurut Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin, pelaksanaan gaji minima ini adalah di antara pelan-pelan tindakan tiga tahun Pakatan Rakyat 2011-2013 yang akan dilancarkan oleh Tan Sri Khalid Ibrahim esok.


Pakatan Rakyat sebelum ini menerusi Buku Jingga berjanji memperkenalkan skim gaji minima untuk semua pekerja di Malaysia dalam janji 100 hari pentadbirannya di Putrajaya.

Nota:
Saya berani kata bahawa berita ini tidak akan keluar dmana2 media massa dipelopori kerajaan UMNO/BN.

Alangkah baiknya jikalau idea2 bernas dan usaha2 murni seperti ini tak kiralah PR atau BN sama2 kongsi, amal dan dikecapi oleh rakyat tanpa ada rasa irihati dan cemburu...

SangGuna said...

Demi Allah apa yg kau ckp ini benar, sejak kita dipimpin oleh org yg lemah, berbagai2 penghinaan yg kita dapat.
Demi Allah aku rasa apa yg kau rasa.

Supar Yop said...

Mahaguru , saya 100% di belakang anda. Saya sudah berjumpa melayu yg sehaluan dgn jiwa saya.Malah saya percaya ramai antara kami di belakang anda.Saya sanggup berjihad utk hapuskan cina babi dan bangsat ini.Saya jarang memaki demikian dalam mana2 blog, tapi saya katakan demikian kerana ketika shooting film dia Nasi Lemak 2.0 (dilakon sama melayu bahalol Afdlin Shauki dan Adibah Debab) , dia siap buat barbeque babi panggang lagi , kru2 melayu dok menonong kat tepi jalan.Macamni ke melayu sanggup diperlakukan cina bangsat ini?

Hamsor, dalam orang membicarakan pasal cina malaun ni, hang jgn lah buat marketing nak promote PKR sampai bawak ceriter RM 1500 ni, ingat kami mentekedarah sangat ke duit tu sampai boleh deletekan nama Namawee dari kemarahan kami?APa hang tak sensitif ke, tak ada maruah ke boleh selit ceriter duit dalam topik ini? Aku dah baca intro plan buku jingga tu ,tok sah ceriter banyak la , kalau di hujung plan tu PKR nak hapuskan 30% ekuiti bumi.Orang melayu yg kuasai 98% majlis tetinggi PKR, depa jugak yg nak bunuh orang melayu.Damp stupid and idiotic plan.Kami nak tahu apa pendirian kamu pasal cina sial ini? Apa pendirian PKR?

tokgaru said...

Mahaguru

Tindakan Najib kebelakangan ini banyak yang menyebabkan orang melayu rasa keciwa dengan Umno. Orang melayu masih sayangkan Umno.

Kita wajib sayang parti. Tapi kita jangan sampai fanatik kepada pemimpin. Pemimpin boleh datang dan pergi. Pemimpin yang sesuai dengan kita, kita simpan, yang tak sesuai kita sisihkan. Bila waktu nak sisih ?

Waktu pemilihan parti tidak mungkin kerana semua ahli parti yang mengundi tidak berani menunjukkan penentangan kepada pucuk pimpinan. Jadi masa yang paling selamat untuk menyisihkan mana pemimpin parti yang kita tak berkenaan adalah semasa pilihanraya. PRU 13 adalah peluang yang terbaik buat kita.

Najib mahu jumpa Namawee .. mengeciwakan melayu. Najib mansuh ISA dan Akta Polis .. ramai melayu yang tak boleh terima.

Najib lebih takut kepada tekanan daripada bukan melayu. Melayu kurang penting untuk menentukan naik turun Najib. Tak apa lah .. biarkan lah si Labu terjun dengan labu-labu nya.

tokgaru said...

Apa yang boleh saya kata adalah Najib di lihat banyak mengeciwakan melayu kebelakangan ini. Isu nak jumpa Namawee, isu memansuhkan ISA, Isu memansuhkan Akta Polis .. tidak berapa kerat melayu yang setuju. Kalau ada yang setuju pun adalah kaki bodek Najib saja.

Saya jumpa beberapa pemimpin grassroot Umno, mereka meluahkan rasa keciwa, mereka keciwa dengan Najib tapi mereka masih mahu Umno.

Pemimpin boleh pergi dan datang. Tapi parti mesti diselamatkan. Yang kita tak mahu adalah pemimpin Umno yang lembek bila berdepan dengan bukan melayu. Yang kita tak mahu adalah pemimpin Umno yang rasa undi melayu tak penting untuk dia menang dalam pilhanraya.

PRU 13 ini kita tetap mahu Umno menang, Umno tidak boleh kalah, Umno kalah bermakna melayu kalah, melayu kalah bermakna melayu hilang kuasa di bumi sendiri. Yang kita tak mahu adalah pemimpin yang lembek.

Najib nak jumpa Namawee .. biar lah dia terjun dengan labu-labunya. Masa yang sesuai untuk mencari pemimpin Umno yang berani dan tegas untuk kita nobatkan sebagai PM adalah dalam PRU 13 nanti.

Jika Umno tersungkur, seluruh orang melayu akan turut tersungkur. Tapi jika pemimpin Umno tersungkur, hanya dia sorang2 saja yang tersungkur, tanpa meninggalkan kesan buruk kepada perjuangan melayu.

tokgaru said...

Mahaguru

Umno mesti menang untuk melayu. Umno tersungkur, maka melayu pun tersungkur. Pemimpin tersungkur, dia sorang2 saja yang tersungkur, orang melayu tidak rugi apa2.

Mission kita adalah untuk memastikan Umno mesti menang kerana Umno tidak bersalah bila pemimpinnya tidak menjaga kepentingan melayu. Bukan Umno yang patut kita jatuhkan tapi adalah pemimpinnya. Bila ? Melalui PRU 13 dan bukan melalui pemilihan parti.

Tak apa Najib nak jumpa Namawee .. teruskan .. biarlah si Labu terjun dengan labu-labu2nya.

ISA dah tak ada, Akta Polis pun dah dipinda .. adakah 100% melayu Umno dan pro Umno setuju ?

hamsor said...

Supar Yop,

Yop..hang jangan cakap banyak lah. Macam baguih ja hang nie..Kalau ada sepuluh benda baguih dan satu yang kurang baguih, hang dok pertikai yang satu tu ja?

Apa hang ingat UMNO punya 30% dah buat hang kaya raya ka? Porah…Jangan dok merapu tapi tak tahu fakta siapa pemilik 30% itu?

namewee tu siapa? pemimpin ka? superstar ka?

kerana adanya makhluk2 jilbab macam hangpa lah si namewee tu naik tocang! Bagi ‘news coverage’ dan bincang pasai dia dalam media dan akhbar, dan dok bagi permit tayang filem memperbodohkan melayu (islam0 kat panggung… ada paham ka?

Siapa beri permit dan biarkan filem2 macam terbitan Namewee nie ditayangkan kat panggung? PR ka? Dah lah sejak sepuluh tahun filem2 melayu banyak citer pasai hantu dan lawak bodoh ja…itupon ramai melayu macam hang dok ‘layan’ dan dok bagi komen..


Ini satu lagi contoh..
1)“Pemuda PAS menyatakan kekesalannya terhadap kelemahan agensi kerajaan membenarkan filem "berbaur penghinaan kepada Islam" diterbitkan untuk tontonan umum, seperti filem Hantu Bonceng arahan sutradara terkenal Ahmad Idham. Ketuanya Nasrudin Hassan (kiri) berkata, filem komedi baru yang dibintangi pelawak terkenal Zizan Razak mengandungi babak yang jelas menghina Rasulullah. Nasrudin berkata, terdapat dialog dalam satu babak yang berbunyi "asyhadu anna Muhammadar syaitan" (aku naik saksi bahawa Muhammad itu syaitan).”

2) “Lebih malang, Nasrudin menambah, pihak berkuasa agama didakwa seperti kaku dan kelu tidak tahu berbuat apa-apa meskipun berdepan dengan isu penghinaan terhadap Islam, seperti dalam kes blog Mak Cik Hajjah Sitt Al Wuzara sebelum ini.”


Nota:
Ahmad idham kata dgn SOMBONG filem ni telah ditapis oleh pakar tauliah agama...Jadi hujjahnya, kita tak perlu menegurnya sebab benda ni diteliti oleh pakar2 agama..CABARAN KEPADANYA, SILA BERIKAN NAMA SIAPA PAKAR TAULIAH AGAMA YANG MENILAI FILEM INI?

Depa dapat tauliah agama dari JAIS ka? hehe.. Media massa dan blog pro-BN ada bincang pasai penghinaan ini ka? Perkasa akan hanya bertindak jika ianya berkauitan dengan PR? Kenapa diam membisu sahaja? Adakah pengampu2 BN akan duduk diam jika sesuatu berita itu tidak menguntungkan BN walaupun melibatkan kesucian agama Islam?

[Anak Kedah] said...

assalamualaikum..tuan blogger..saya blogger pas..tapi dalam hal ni saya amat bersetuju dgn kenyataan anda.!!!!

www.anakkedah.com