Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Thursday, September 08, 2011

Restoran Mamak Shah Alam kena rompak ! Mau lepak lepak lagi ke?


Lokasi : Restoran Subur Seksyen 15 Shah Alam
Tarikh/Masa : 28th August 2011 @ 0355hrs ke 0405hrs


Kekadang tak ada gunanya kita memekak membuang masa berdebat dengan puak puak yang senantiasa menuduh pihak Polis Di Raja Malaysia kejam dan zalim terhadap perompak dan penjenayah yang selalunya terdiri daripada bangsa India didalam negara kita ini!


Geng geng penyamun dan perompak yang bermaharajalela menggunakan senjata sepatutnya ditembak mampus sahaja bila pasukan Polis berhadapan dengan mereka!


Di negara India, kebanyakan penjenayah tegar seperti didalam video di atas ini akan ditembak mati oleh Polis Tamil Nadu sebab negara dia terlalu ramai penduduk dan kerajaan tempatan tak mampu menanggung beban memberi makan minum, pakaian dan penjara untuk mereka.


'Shoot to kill' adalah polisi mereka didalam 'Police Encounter'.


Sekarang restoran mamak pun sudah tak selamat lagi bagi rakyat negara ini duduk makan minum.


Human Rights Party mesti seronok tengok video ini. Cari makan lah katakan?
Tok Mamu percaya selepas kejadian sebegini, PRESMA akan mula memikirkan untuk mengupah 'Armed Guard' atau pasukan keselamatan Gurkha untuk menjaga premis dan keselamatan pelanggan restoran mereka.


Cubalah ganggu pengawal keselamatan yang terdiri dari bangsa Gurkha atau Nepali bersenjata?


Mau putus kepala dia pancung dengan senjata 'Kukri'nya itu atau dibedil sahaja dengan senapang yang ada?


Jangan dok beri muka lagi! Keselamatan rakyat negara ini sudah tergugat! 


Pihak PDRM harus lancarkan operasi musnahkan penjenayah!!! 


Banteras jenayah dengan Operasi Musnah Penjenayah!!!


Tok Mamu percaya semua rakyat mesti setuju melainkan hanya HRP! 

4 comments:

lost said...

takutlah tengok kejadian ni.. macam tak percaya sume ini berlaku di malaysia! apa dah jadi dengan keamanan negara kita ni? silap haribulan bila2 masa je kita ni boleh mati katak.

MAHAGURU58 said...

Kita perlu senantiasa berwaspada dan tidak mengambil mudah atau leka dengan sebarang kemungkinan yang boleh berlaku pada bila bila masa.

Utamakan keselamatan diri dan ahli keluarga tercinta.

Jika berlaku apa apa yang tidak dijangka, ingat bahawa kita mempunyai hak untuk mempertahankan diri walaupun perlu kita membunuh penyerang kita!

Kasi mampos saja. Soal jawab dengan polis kemudian!

Better them than us!

hamsor said...

yes bro..

tembak mampus juga geng2 yang ambil komisen dan menghabiskan duit kerajaan macam mak bapak diorg punya harta...

kalau boleh geng2 fitnah masuk sekali..

mereka ini semua perompak 'berlesen'

OBEE said...

Sedih saya lihat kejadian macam ni. Undang undang semakin lemah.Kejadian macam ini ada berlaku dulu juga di PJ. Apa yang perlu ialah peranan Patrol car. Bila melihat watak yang sebegina pada pagi2 buta kena turun dan periksa. Kelemahan polis sekarang ialah 'inteligence procurement capabilities' nampak dah berfungsi. Tak guna ada 1 juta anggota sekiranya ketandusan information.Mmg yg dok kutuk polis pandai cakap je kenapa tak join PDRM atau bagi anak2 mereka jadi anggota polis.Patut kita bantu polis. Ini akan jadi banyak kes lagi menjelang hujung tahun dan Raya China.Semoga Allah swt selamatkan kita