Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Wednesday, January 16, 2013

Kalimah 'Allah' for sale ~ Flip Flop Nik Aziz dan Hadi Awang!


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Wahai para pengundi seMalaysia yang beriman kepada Allah Subhanahu Wa Ta'ala dan ta'at kepada anjuran Rasulullah Sallalahu Alaihi Wassallam, Nabi Muhammad al Mustafa, Sayyidul Mursalin.

Sejak dari dulu lagi sudah saya peringatkan kepada semua bahawa tidak ada sedikit pun ruang untuk kita bertolak ansur terhadap desakan pihak Kuffar didalam Gereja Kristian Katolik seMalaysia untuk kita beri ruang dan peluang untuk mereka menggantinamakan sembahan 'tuhan 3 dalam 1' mereka dengan menggunapakai kalimah 'Allah' didalam penerbitan Bible mereka didalam terjemahan Bahasa Melayu!

Nik Aziz dan Hadi Awang adalah bukti kukuh bahawa agenda PAS dibawah pimpinan kedua mereka ini tidak lain dari ingin merebut kuasa pemerintahan kerajaan persekutuan tetapi kedua mereka ini telah membuat perhitungan yang silap dengan mengikat perjanjian bersama Syaitan DAP dan petualang PKR!

Syaitan DAP dari dulu lagi terang terangan anti Islam dan Pengerusi DAP Karpal Singh tidak pernah berganjak dari cabarannya untuk sesiapa pun yang ingin menubuhkan sebuah Kerajaan Islam di Malaysia ini untuk melangkah mayatnya dulu!

Kebanyakan pemimpin didalam PAS tidak mempunyai ketegasan prinsip berani mempertahankan kesucian Agama Islam dari dinodai sesiapa pun termasuk didalam pucuk pimpinan tertinggi PAS PUSAT kecuali Dato Dr Harun Din dan Ustaz Nasharudin Mat Isa dan beberapa orang lain.

Nik Aziz dan Hadi Awang sudah hilang kredibiliti mereka untuk terus memimpin PAS kerana mereka berdua telah dengan begitu semberononya setuju dengan desakan Joseph Lim Guan Eng untuk dibenarkan mereka menggunakan kalimah suci 'Allah' sebagai gantinama 'God' didalam terjemahan Bible Kristian Katolik mereka!

Tak payah nak cerita tentang flip flop Timbalan Presiden PAS sekarang sebab dia bukan ahli agama untuk diperbincangkan dengan lebih lanjut! Mamat tu jenis 'line clear' saja beb. Apa ke benda pun dia boleh setuju dan sokong ~ janji ada masyuk! Kepala Komunis si Chin Peng Laknatullah tu pun dia boleh nak angkat jadi ikon, nak sembang lagi??? Buang masa saja beb!

Dalam pada itu, jangan dok lupa bahawa kot sebelah sini pun ada juga yang tak boleh pakai ~ lemah dan lembik menghadapi seribu satu cabaran. Asyik nak jadi popular tak sudah dengan dok huloq sana huloq sini tak habis habis. Jika begini lah cara nak jadi pemimpin, alamat tak lama lagi akan muflislah Perbendaharaan Kerajaan Malaysia!

Raplah jingga beb! Kot sini yakpursalam ; kot belah sana maarof sintok!!!

Yang saya boleh peringatkan hanya untuk setiap pengundi bawa pertimbang akan semua ini sebelum memangkah mengundi mana mana malaon penggadai kesucian agama mahupun maruah nusa dan bangsa!

Sekian. Terima kasih.

Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh!!!

4 comments:

ournetworks said...

kalo anda memahami agama islam dgn betul dan berpegang tanpa ragu .. peduli apa isu kristen dan kalimah Allah ni...setiap kampung desa ada masjid, surau, sekolah agama rendah KAFA FARDU AIN Sek, Menengah Agama dan Universiti ada fakulti Pengjian Islam woi bersepah Prof Islam dan lebai-lebai tapi akidah org Islam Malysia masih lemah tak reti-reti Islam takut ancaman krestian .. sia-sia je sekolah agama banyak tpi penganut Islam masih tak faham agamanya.. di Erofah setiap hari lbih 500 org barat memeluk Islam,.. Krestian semakin tak laku tpi di asia ni terutama Malaysia kecuh kalimah Allah..70 persen Melayu / Islam memahami Islam sebagai ritual dan acara-acaraan shj..sbabtu mudah goyang... Melayu/Islam Malaysia promo berlebihan acara... musabaqah alQuran, perarakan maulidurrasul, nasyid, maal hijrah dan sambutan perayaan Raya Puasa cuba tengok TV budaya nyanyian hiburan sebulan tak habis.. AJL, Idol.. musuh-musuh Islam boleh baca stakat mana iman melayu.. yang menuju kelayu-layuan..

Maarof said...

Ini bukan pertama kali PAS flip-flop. Beberapa tahun dahulu di ambang Pilihanraya Umum (saya lupa tahun berapa dan PRU berapa) saya menerima satu risalah dimasukkan ke dalam peti surat rumah saya. Ia menyatakan Hadith menyebut orang perempuan tidak boleh menjadi pemimpin. Oleh itu berdosalah pengundi yang mengundi calun perempuan di PRU nanti. Kebetulan calun BN di tempat saya perempuan dan lawannya calun lelaki PAS. Sudah tentu risalah itu datang dari PAS. Tetapi jelas PAS telah flip-flop kerana meletakkan calun perempuan sekarang. Sama ada itu berdosa saya tak berani cakap.

Supar Yop said...


Saya setuju 100% artikel Mahaguru dan ournetworks di atas.Apa langkah kita seterusnya kalau kafir makin kurnag ajar? Kalau Najib & Hishamudin pun tak buat apa pun, apa kit anak buat? nAK ANJUR SATU DEMO macam Bersih jugak? Baru diorang faham, we show our strength !!

Abu said...

Ayuh utk PRU13 ini kita kuburkan terus parti PAS ini. Umat Islam tidak memerlukan pemimpin flip flop macam ini.