Part of the Do'a Iftitah

"Verily my solats, my ibadah, my life and my death I surrender to Almighty Allah, Creator and Lord of all the worlds. Never will I associate anything with Him. So am I commanded and I am of those who are Muslims."

The Muslim Bloggers Alliance

The Muslim Bloggers Alliance
Bringing Muslim Bloggers Together

Sunday, May 05, 2013

Mahathir terbang keluar negara??? Mulut cabul tua kutuk penyokong pembangkang hampir saya lempang pagi tadi!!!



Iya! Mujurlah daku masih boleh mengawal amarah pagi tadi bila ada seorang Melayu tua penyokong pembangkang dok kata bahawa semalam lagi Tun Dr.Mahathir Mohamad dah terbang keluar negara melarikan diri sebab Pakatan Pembangkang dah nak menang hari ini!!!

Jika Mahathir dah terbang keluar negara, yang dalam gambar ni siapa wahai maarof sintok tua kutuk???

Moyang engkau ke???

Hero Malaya musim ke 4 masih segak dengan bush jaket dan heroine nya siap dengan wig palsu selamba derk je dok gi buang undi kat Sekolah Kebangsaan Titi Gajah, Alor Setar, Kedah!

Ni masuk slang Kedah.... jeng jeng jeng...

Awat hangpa ni mulut kowang ajaq sangat?

Tak takut kena laknat Allah kah?

Apa ke jadah yang hangpa dok sembang deraih sambil dok serkop kopiah kat ataih kepala tapi mulut macam ayaq parit seberang perai, busuk berdesiung dok taboq fitnah ikut suka kepala .... hangpa???

Ni syeh! Mujoq Tok Mamu ni lani jenis dok sabaq!

Kalau tidak free free jadi bahan berita surat khabaq esok kata Mahaguru58 tampaq sorang tua kutuk sebab dok taboq fitnah!!!

6 comments:

zainal said...

Penyokong PR akan kata, "itu gambaq pru12....itu conspirasi UMNO ( dengan muka selamba).

ayah said...

Baguih, baguih tu.

akuNEET said...

Tuan mahaguru taktau ka? itu kan klon Tun M la. maklumlah umno kan pandai cari klon kat siam sinun. Klon anwar ada, klon mustapha ali ada, klon azmin ali pun ada. Takkan klon tun M tak ada pulak ye kan?
Anwar saja tak pandai cari klon sendiri. Dah jumpa umur muda sangat pulak.

لف توف™ said...

Balon saja mamu. Kalau tak ajaq awai awai, esok lusa cucu cicit dia pulak dok pass down perangai teruk tokwan/tokcai dia. Dia lupa orang yang suka fitnah TDM sat jaa lagi Tuhan jemput balik rumah.

nor07201 said...

Sabar sheikh.... Sabar....
Saya pun terkejut dengan wujudnya berita palsu ni... Nak menang pun padan padan lah... Matlamat tidak menghalalkan cara..

Noor Azhar

Linda October said...

Silap haribulan org tua tu yg "terbang" dek mkn penampar Mahaguru